Bölgesel Amatör Lig temsilcimiz Gebzespor, Arnavutköy maçında şeytanın bacağını kırdı: 3-1. Yeni teknik direktörü Musa Cengiz Demir’le yeni bir sayfa açan ve Edirne deplasmanında ortaya koyduğu futbolla iyiye doğru gideceğinin işaretini veren Menekşe, bugün kendi sahasında Arnavutköy’ü yenerek ilk galibiyetine ‘merhaba’ dedi. Maçın başlama düdüğüyle birlikte rakibini kendi yarı sahasına hapseden Gebzespor gole 42’inci dakikada kavuştu. Bu dakikada Erdi’nin kullandığı frikikte top direkten döndü, dönen topu Muhammet kafayla ağlarla buluşturdu: 1-0. İlk yarıyı önde tamamlayan Gebzespor ikinci yarıda etkisini gösterdi. 55’de Güven Güneri kendi kişisel çabalarıyla skoru 2-0’a getiren golü attı. Üzerindeki kara bulutları dağıtan Gebzespor 84’de farkı 3’e çıkardı. Kalecinin hatasında fırsatçılığını konuşturan Güven Güneri, Demir ve Edirne maçlarında kaçırdığı penaltıları bir nebze olsun telafi etti. 86’da yediğimiz gol sadece maçın skorunu değiştirdi ve Menekşe 3-1’le şeytanın bacağını kırmış oldu.
SPOR
Yayınlanma: 15 Kasım 2015 - 17:00
Güncelleme: 15 Kasım 2015 - 17:05
Hayata döndük: 3-1
Kaliteli bir takım kimliğini bir türlü sahaya yansıtamayan Gebzespor, Arnavutköy maçında ayağa kalktı. Rakibine sahayı dar eden Menekşe özlenen galibiyete 3-1’lik skorla ulaştı ve derin bir ‘oh’ çekti. Futbolcular galibiyeti taraftarı ile kutladı.
SPOR
15 Kasım 2015 - 17:00
Güncelleme: 15 Kasım 2015 - 17:05









