BAL 12. Grup’ta ilk yarıyı lider tamamlayan Ergene Velimeşespor’un temsilcimiz Gebzespor’u kendince saf dışı bırakmak için farklı yöntemlere başvurması Gebze’de tepkiyle karşılandı. Ergene Velimeşespor’un Onursal Başkanı olan Ergene Belediye Başkanı Rasim Yüksel, şampiyon olmaları halinde Ergene Velimeşe ile Çorluspor 1947 kulübünün birleşeceğini açıkladı. Yüksel’in ikinci yarı öncesi böyle bir açıklamada bulunması kafalarda soru işareti bırakırken, konunun özetinde yapılan açıklama ise samimi bulunmadı. Yüksel’in Tekirdağ yerel basınına yaptığı açıklamada, “Çorlu Kaymakamımız ve Çorlusporlu yöneticiler ile bir aradaydık. Futbol gerçekten masraflı ve külfetli bir iş. Çorlu Belediye Başkanımız ile de görüştük. Hedefimiz iki takımı birleştirmek. Takımlardan başarı isteniyor, ama desteğe gelince tabi insanlar ekonomik destek veremiyor. Kolay değil. O yüzden iki takımı birleştirmek istiyoruz. Her kim galip gelirse bu fark etmez. İki takımı bileştirmek istiyoruz” şeklinde ifadeler kullanması Gebzespor cephesinde şaşkınlıkla karşılandı. Gebzespor’la aynı puana (21) sahip Çorluspor 1947 kulübü de, Yüksel’in bu açıklamasından sonra kendi sosyal medya hesabında ‘Çorluspor 1947 ile Ergene Velimeşespor’un birleşmesini ister misiniz ?’ şeklinde anket açarak bir nevi böyle bir birleşmeye sıcak baktığını gösterdi. Lig devam ederken iki kulüp arasındaki böyle bir ittifak mideleri bulandırdı.ÇAKIR: “AÇIK AÇIK ŞİKE TEKLİFİ’”Aynı grupta mücadele eden iki takımla ilgili yapılan bu etik dışı açıklama sonrasında Gebzespor camiası ayağa kalktı. Gebzespor Başkanı İlker Çakır konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Başta TFF ve KASKF olmak üzere Gebze ve Kocaeli basınımızı göreve davet ediyoruz. Lütfen takımlarımıza sahip çıkalım. Bu açık açık şike teklifidir” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 12 Ocak 2017 - 15:32
Hayırlı (!) işler
22 Ocak’ta Gebze’de konuk edeceğimiz Ergene Velimeşe yanlış sularda yüzüyor. Şike gibi bir girişimde bulunan Ergene Belediye Başkanı Rasim Yüksel, şampiyon olmaları halinde Çorluspor 1947 kulübü ile birleşeceklerini söyledi. Çorlu cephesi de kendi sosyal medya hesabı üzerinden ‘Çorluspor 1947 ile Ergene Velimeşespor’un birleşmesini ister misiniz ?’ şeklinde anket açtı. Belediye Başkanı Yüksel’in İkinci yarı öncesi yaptığı bu açıklama kafalarda soru işareti bıraktı.
SPOR
12 Ocak 2017 - 15:32









