Türk futbolunda daha sezon başlamadan anşlaşılan hocaların bile ayrılıklarına yaşadı. Öyle İngiletere'de ki gibi 20-30 yıl aynı takımla çalışan hocalar örneği olmaz bu ülkede. Orası İngiltere...Türk futbolunda doğal ve normal şeyler artık bunlar. Daha Onursal Başkan Şükrü Karabacak, "Takımı kuran hocamızdır. Gidişatı düzeltecekte kendisidir. Düzelteceğine güveniyoruz, kendisi ile devam etme taraftarıyız. "dediği gün aslında hocayla yolların ayrılacağı manaları ve yorumları yapılmıştı. Türkiye'de böyle...Yönetim, "Hocamızın arkasındayız."dediği gün 10 gün sayın. Hata 10 gün bile fazla...Hoca gidicidir...Ramazan Silin'le yolların ayrılma kararı alınmasına saygımız sonsuzdur. Söyleyecek tek bir sözümüz olamaz. Ancak futbolda bir prensip vardır. Teknik ekipler, ekip olarak gider, ekip olarak gelirler. Aksi halde değişikliğin yararı da olmaz. Takımı antre eden, maça hazırlayan, maç öncesi ısıtan yardımcı hocada bir sorun yok. Takım kadrosunu kuran, transferleri yapan menajerde sorun yok. Futbol takımlarla oynanır. Takım oyununda bir kişinin aksaması diye bir durum sözkonusu olamaz. Başarıda başarısızlıkta takımın tamamına mal olur. Bir kişinin başarısız olduğu sporlar tenistir, eskrimdir, bilardodur. İnşallah Ramazan Silin tek sorumludur ve gidişi ile sarı yeşilli ekibimiz de sorunlar bitmiştir. Başarıyı yazmak bizler içinde daha kolay ve güzel.Mağlubiyet haftalarında spor sayfaları hazırlamanın sıkıntısını çok iyi bilirim. Başlık bile bulmakta zorlanırken yenilgi haberini yazmak nasıl zordur tahmin edin...Nuri Kanburoğlu takımı çalıştırmaya devam edecek. Zaten kim çaıştırıyordu ki...Manejer Orhan Ergür görevine devam edecek. Zaten görevdeydi ki..Sıkıntının bir tek Ramazan Silin olması yeterli midir? İnşallah yeterlidr. Ereğli'de hakemlik yaparken, menajerliğe geçen Ergür şimdilerde hocalık için hazırlanıyor olabilir mi? Kendisi bilir. İnşallah başarılı olur. Hırslı bir adam. Maç esnasında demir parmaklıklarla koltuklar arasında sahadaki futbolcular kadar performans sergiliyor. Hocalık döneminden sonra Darıca G.B'de yönetici ve başkan olur mu? Olur mu olur...Çok daha ileri de Darıca'ya belediye başkanı olur mu? Allah bilir. Yazdıysa olur...Sıkıntı Ergür'ün ne olup olmayacağında değil. Nuri Kanbur'un hocası gidince kalıp takımla çalışmaya devam etmesi de değil. Sorun sadece Ramazan Silin mi? Silin gitti ve sorun çözüldü mü? Kadro aynı,antrenör aynı, menajer aynı ve Silin gitti şimdi başarı gelecek. Şimdi başarı gelse bu kez oklar futbolcuya dönecek. Gelmese olan Darıca G.B'ye gönül veren taraftara, harcanan paralara ve bir sezona daha olacak...Yönetim Kurulu için de zor bir durum. Bu durumdan en çok yara alan yıpranan da onlar...Ramazan Silin'in beyaz saçları ve sakalı da gözümün önüne gelince aklıma da Nasreddin Hoca'nın bir fıkrası geldi...Bir gün Hoca'nın eşeği çalınmış. Can sıkıntısı içinde durumu komşularına anlatınca her kafadan bir ses çıkmaya başlamış.
Birisi :
- Hocam demiş ne diye ahırın kapısına iyi bir kilit
takmadın sanki?
Bir başkası :
- Evine hırsız giriyor da senin nasıl haberin olmuyor? .
Bir diğeri de :
- Hoca demiş, kusura bakma ama eşeğin çalınmasına en büyük sebep yine sensin. Çünkü doğru dürüst bir ahırın bile yok. Nereden baksan dökülüyor.
Hoca kızmış:
- Yahu demiş, iyi, güzel de kabahatin hepsi benim mi? Hırsızın hiç mi suçu yok?..
Birisi :
- Hocam demiş ne diye ahırın kapısına iyi bir kilit
takmadın sanki?
Bir başkası :
- Evine hırsız giriyor da senin nasıl haberin olmuyor? .
Bir diğeri de :
- Hoca demiş, kusura bakma ama eşeğin çalınmasına en büyük sebep yine sensin. Çünkü doğru dürüst bir ahırın bile yok. Nereden baksan dökülüyor.
Hoca kızmış:
- Yahu demiş, iyi, güzel de kabahatin hepsi benim mi? Hırsızın hiç mi suçu yok?..









