Partisinin Kocaeli mitingi için Gebze’yi tercih eden Başbakan Ahmet Davutoğlu, yarın bölgemizde olacak. Gebze en son 2011 yılında Başbakan Erdoğan’ı gençlik kolları mitinginde ağırlamıştı. Aradan geçen 5 yılın ardından Davutoğlu ilk defa Başbakan sıfatı ile ilçemize gelmiş olacak. Ak Parti’de mitingle ilgili hummalı bir çalışma var. İl Başkanı Şemsettin Ceyhan adeta Gebze’ye karargâh kurdu. Ceyhan’ın önderliğinde gece gündüz çalışan teşkilatlar mitinge Gebze bölgesinden 50, İzmit’ten ise 30 bin kişiyi getirerek toplamda Davutoğlu’nun karşısına 80 bin Kocaeliliyi getirmeyi hedefliyor. Bu bağlamda STK’lara gezen Ak heyet önce MUSİAD, KAISİAD, TÜKSİAD, TÜMSİAD’a gitti ve GTO’da günü tamamladı. Ardından ise mahalle mahalle gezerek vatandaşa davetiye dağıttı.GEBZE TİCARET ODASI’NA DAVET
Ak Parti İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba ile birlikte STK ziyaretlerini GTO’da sonlandırdı. Yarınki miting için davet mektubunu elden teslim eden partilileri Nail Çiler ve yönetimi karşıladı. Görüşmede Ceyhan, “1 Kasım seçimleri için mitingimizi Gebze’de yapacağız. En son Gebze, kurucu genel başkanımızı ağırlamıştı ve Gebze’de aldığımız heyecan ve enerji ile 13 yıldır Türkiye’ye hizmet ediyoruz. İnşallah yarın da yine aynı heyecan ve aynı enerji ile 1 Kasım’dan çıkacak sonuçlarla bir 13 yıl daha ülkeye hizmet etmenin gururunu yaşayacağız. Bu amaçla sizleri de mitingimize davet ediyor ve desteklerinizi de istiyoruz” dedi.“YATIRIMCI İSTİKARDAN YANA”
Gebze Ticaret Odası Başkanı Nail Çiler ise konuşmalarında, “Biz oda üyeleriyle konuştuğumuzda en çok endişenin istikrardan yana olduğunu gördük. Son yıllarda yaşanan gelişmeler yatırımcıyı kaçırır duruma getirdi. Mesela biz Gebze olarak çok ama çok önemli iki firmayı kaçırdık. Bunun daha da ileriye gitmemesi için istikrar şart. İşte bunun sağlanması için de oda olarak siyasi partiler arası bir köprü vazifesi görmekteyiz. Üyelerimize sadece kamusal alanda hizmet etmenin ötesinde, nitelikli destekler sunan bir odayız” ifadelerine yer verdi. Nail Çiler konuşmasına şöyle devam etti;GEBZE’NİN İL OLMASI GEREK!
Tabi biz oda olarak bölgemizin gereksinimlerini de tartışmaya açmaya çalışıyoruz. Zamanında AVM açılırken yer tercihinin doğru olmadığı trafik sorunu doğuracağını söylemiştik, gelinen nokta ortada. Bugün aynı şeyi kışla parkı (Askeri alan) içinde söylüyoruz. Yine üniversite dedik bugün GTÜ çok güzel bir şekilde büyüyor gelişiyor. Ama hep dediğimiz başka bir konu da var; oda Gebze’nin büyükşehirli il olmasıdır. Kocaeli ile olmak sorun değil ama aile büyüdü artık genişlemek ve yeni evlere çıkmak mecburiyet gibi görünüyor. Yine kardeş kalalım ama evlerimiz ayrı olsun. İnşallah yeni hükümet döneminde bunu gerçekleştirelim. GTO’dan ayrılan heyet daha sonra öncesiyle Eski Çarşı’da başlayarak, Yeni Çarşı, Kent Meydanı, Akse Sapağı ve Beylikbağı’nda yürüyüş yaparak halkı mitinge davet etti.
Ak Parti İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba ile birlikte STK ziyaretlerini GTO’da sonlandırdı. Yarınki miting için davet mektubunu elden teslim eden partilileri Nail Çiler ve yönetimi karşıladı. Görüşmede Ceyhan, “1 Kasım seçimleri için mitingimizi Gebze’de yapacağız. En son Gebze, kurucu genel başkanımızı ağırlamıştı ve Gebze’de aldığımız heyecan ve enerji ile 13 yıldır Türkiye’ye hizmet ediyoruz. İnşallah yarın da yine aynı heyecan ve aynı enerji ile 1 Kasım’dan çıkacak sonuçlarla bir 13 yıl daha ülkeye hizmet etmenin gururunu yaşayacağız. Bu amaçla sizleri de mitingimize davet ediyor ve desteklerinizi de istiyoruz” dedi.“YATIRIMCI İSTİKARDAN YANA”
Gebze Ticaret Odası Başkanı Nail Çiler ise konuşmalarında, “Biz oda üyeleriyle konuştuğumuzda en çok endişenin istikrardan yana olduğunu gördük. Son yıllarda yaşanan gelişmeler yatırımcıyı kaçırır duruma getirdi. Mesela biz Gebze olarak çok ama çok önemli iki firmayı kaçırdık. Bunun daha da ileriye gitmemesi için istikrar şart. İşte bunun sağlanması için de oda olarak siyasi partiler arası bir köprü vazifesi görmekteyiz. Üyelerimize sadece kamusal alanda hizmet etmenin ötesinde, nitelikli destekler sunan bir odayız” ifadelerine yer verdi. Nail Çiler konuşmasına şöyle devam etti;GEBZE’NİN İL OLMASI GEREK!
Tabi biz oda olarak bölgemizin gereksinimlerini de tartışmaya açmaya çalışıyoruz. Zamanında AVM açılırken yer tercihinin doğru olmadığı trafik sorunu doğuracağını söylemiştik, gelinen nokta ortada. Bugün aynı şeyi kışla parkı (Askeri alan) içinde söylüyoruz. Yine üniversite dedik bugün GTÜ çok güzel bir şekilde büyüyor gelişiyor. Ama hep dediğimiz başka bir konu da var; oda Gebze’nin büyükşehirli il olmasıdır. Kocaeli ile olmak sorun değil ama aile büyüdü artık genişlemek ve yeni evlere çıkmak mecburiyet gibi görünüyor. Yine kardeş kalalım ama evlerimiz ayrı olsun. İnşallah yeni hükümet döneminde bunu gerçekleştirelim. GTO’dan ayrılan heyet daha sonra öncesiyle Eski Çarşı’da başlayarak, Yeni Çarşı, Kent Meydanı, Akse Sapağı ve Beylikbağı’nda yürüyüş yaparak halkı mitinge davet etti.









