Gebzespor, Pazar günü deplasmanda konuk olacağı Uzunköprü’yü fazlasıyla önemsiyor. Teknik direktör Cengiz Demir, sahasında maç kazanamayan rakiplerini kesinlikle küçük görmediklerini aksine fazlasıyla önem verdiklerini söyledi. Rakibi küçük görecek lükse sahip olmadıklarını, üstelik ilk 6 haftalık periyotta takımlar arasında pek fazla fark olmadığını gördüklerini kaydeden Demir, Uzunköprü deplasmanında dikkatli olmak zorunda olduklarını futbolcularına anlattı.KÜÇÜMSEMEK PAHALIYA MAL OLURFutbolda rakibi küçük görmenin hiçbir faydasının görülmediğini aksine her zaman pahalıya mal olduğunu dile getiren Demir, “Bunufutbolcularıma da anlattım. Rakibin sahasında maç kazanamamış olması hiçbir şeyi değiştirmez. Bu ligde kolay ya da zor takım yok. Her takım her takımdan puan alabilecek güçte. Uzunköprü’ye temkinli gideceğiz. Futbolda oynamadan kimse kimseye puan vermiyor. Bundan önceki maçlara nasıl hazırlandıysak, Uzunköprü maçına da aynı şekilde hazırlanıyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 03 Kasım 2016 - 15:17
Hedefi gösterdi
Gebzespor teknik direktörü Cengiz Demir, Uzunköprü ile zorlu bir maça çıkacaklarını, bundan önceki maçlara hazırlandıkları gibi Edirne ekibine de aynı önem ve ciddiyetle hazırlandıklarını söyledi.
SPOR
03 Kasım 2016 - 15:17









