Kuruluş çalışmalarını tamamlayan Gebze Bayan Futbolunu Geliştirenler Spor Kulübü, protokol ziyaretlerine başladı. Kulüp yönetimi ziyaret çerçevesinde, Gebze Kaymakamı Mehmet Arslan ve Gebze Cumhuriyet Başsavcısı Cemil Kuyu ile bir araya geldi. Başkan Özgür Torun, kulübün yapısı, faaliyetleri ve hedefleriyle ilgili Arslan ve Kuyu’ya bilgiler verdi. Ziyaret sonunda 2.Başkan Gökhan Gönül, Arslan ve Kuyu’ya kulübün formasını hediye etti. Gebze Bayan Futbolunu Geliştirenler Spor Kulübü yönetimi protokol ziyaretlerini bugünde sürdürecek.
SPOR
Yayınlanma: 18 Nisan 2016 - 10:21
Hedeflerini anlattılar
SPOR
18 Nisan 2016 - 10:21









