U-19 Türkiye Şampiyonası maçları bugün farklı illerde oynanan ilk karşılaşmalarla start aldı. Bölgemizi Beylikbağı ile birlikte Bolu’da temsil eden Çayırovaspor, saat 12.00’de başlayan maçında Karadeniz Ereğli’yi 1-0 mağlup etti. Bolu Karaçayır Amatör Sahaları’nda oynanan maçın ilk yarısı karşılıklı ataklarla golsüz sonuçlandı. İkinci yarıda oyuna hakim olan Çayırovaspor, ikinci yarının başında Serhat Tan’ın ayağından gelen golle 1-0 öne geçti.HER İKİ TAKIM DA 10 KİŞİ KALDITemsilcimiz, oyuncu değişikliklerini tamamını kullanıp 75.dakikada bir oyuncusunun sakatlanması sebebiyle sahada 10 kişi mücadele etmek zorunda kaldı. 80.dakikada Ereğlispor’dan bir oyuncunun kırmızı kart görmesiyle her iki takım da maçı 10 kişi tamamladı. Yarını dinlenerek geçirecek olan Çayırovaspor, Cumartesi günü saat 12.00’da Gazi Mahallesi ile karşı karşıya gelecek.TUTÇUOĞLU DA İZLEDİKarşılaşmayı takımla birlikte kampta bulunan Çayırovaspor Başkanı Murat Gültekin ve Asbaşkan Abbas Sır’ın yanı sıra, Çayırovaspor A takım teknik direktörü Eyüp Tutçuoğlu da takip etti. Gültekin, Sır ve Tutçuoğlu maçın ardından 2.Lig’e yükselme Play-Off maçı olan Zonguldak Kömürspor-Tire 1922 karşılaşmasını izlemek üzere Zonguldak’a gittiler.
SPOR
Yayınlanma: 05 Mayıs 2016 - 16:32
Hep böyle çocuklar:1-0
Bölgemizi Beylikbağıspor ile birlikte Türkiye Şampiyonası’nda temsil eden Çayırovaspor U-19 Takımı, Bolu’da oynadığı ilk maçında Karadeniz Ereğlispor’u Serhat Tan’ın golüyle 1-0 mağlup etti. Yeşil-Siyahlılar cumartesi günü Gazi Mahallesi ile karşılaşacak.
SPOR
05 Mayıs 2016 - 16:32









