GECE SLAYT SUNUMUYLA BAŞLADIEskiçarşı taraftarlarının düzenlediği birlik ve beraberlik gecesi slayt sunumuyla başladı. Slayt gösterisinde Gebzespor Başkanı İlker Çakır döneminin öncesi ve sonrası konu edilirken, Başkan Çakır’ın görev yaptığı 3 sezon boyunca Gebzespor için yaptığı çalışmalar ve fedakarlıklar uzun süre alkışlandı.KÖŞKER: DOĞRU YÖNETİMGecede kürsüye çıkan ilk isim Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker oldu. Başkan Köşker konuşmasında Gebzespor’a herkesin sahip çıkması gerektiğini vurgulayarak, bu işin tek bir kişiyle olmayacağının altını çizdi. Gebzespor’un İlker Çakır ile birlikte doğru yönetimi bulduğunu yineleyen Başkan Köşker, ‘’İlker Başkan iyi niyeti ve özverisiyle Gebzespor’u iyi bir noktaya getirdi. Biz de bu iyi niyeti görerek elimizden gelen desteği vermeye çalıştık. Spor kulüplerini yönetmek, gönül işidir. Herkesi samimi duygular içinde Gebzespor’a sahip çıkmaya davet ediyoruz. Biz de Gebze Belediyesi olarak Gebzespor’umuz için gereken her şeyi yapmaya hazırız” dedi.ÇAKIR SİTEM DOLUYDUBaşkanlığa devam edip etmeyeceği merak konusu olan Gebzespor Kulüp Başkanı İlker Çakır, yaptığı konuşmada sitem dolu açıklamalarda bulundu. Yalnız kalmaktan yakınan Başkan Çakır, Gebzespor için hiçbir zaman para harcamaktan korkmadıklarını, sorunun tüm yükü bir kişiye yüklemek olduğunu söyledi. Sözlerine “Yoruldum, çok yoruldum” diyerek devam eden Başkan Çakır, “ Görev yaptığımız 3 sezon boyunca yalnız kaldık. Yönetimi aldığımız günden bu yana kimseye borç bırakmadık. Gebzespor için bu zamana kadar harcadığımız tüm paralar helali hoş olsun” dedi.GEBZE ESNAFINA SİTEMKonuşmasının devamında Gebze esnafına da sitem eden Gebzespor Başkanı İlker Çakır, “Gebzespor’un üst liglerde yer alması esnafımızın da çıkarına olacaktır. Ama bunu ne yazık ki kendileri göremiyorlar. Gebze’nin en büyük sivil toplum örgütü Gebzespor’dur. Bu takıma yönetimimiz ve taraftarımız dışında kimse sahip çıkmadı. Belediye Başkanımız geçen sezon bize 680 Bin TL maddi destek sağladı. Seneye 1 değil, 3 adım atacağını söyleyerek kurban pazarının gelirini kulübümüze vereceğini söyledi. Bu destek de takımımızın giderlerinin yüzde 60’ını karşılayacak ciddi bir destek. Ama yine söylüyorum, sadece Belediye Başkanımız yetmez. Gebze’ye gönül veren herkesin bu takıma sahip çıkması lazım” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 08 Mayıs 2017 - 12:32
Herkesi Gebzespor'a sahip çıkmaya davet ediyoruz
Gebzespor camiası, kulübün 62.kuruluş yıl dönümü sebebiyle düzenlenen birlik ve beraberlik gecesinde bir araya geldi. Holiday Inn Otel’de düzenlenen gecede konuşan Belediye Başkanı Adnan Köşker, Gebzespor için her şeyi yapmaya hazır olduklarını belirtirken, Başkan Çakır yükü tek bir kişinin omuzlarına yüklememek gerektiğini belirterek Gebzespor’a herkesin sahip çıkması gerektiğini vurguladı.
SPOR
08 Mayıs 2017 - 12:32









