Devre arası kamp çalışmalarını Antalya Belek’te sürdüren Gebzespor’da işler yolunda gidiyor. Kampla ilgili değerlendirmelerde bulunan Teknik Direktör Cengiz Demir, Gebzespor camiasına umut dolu mesajlar verdi. Antalya’da her şeyin yolunda gittiğinin altını çizen Demir, ‘’Kampımızda çok iyi bir çalışma ortamı yakaladık. Bunu sağlayan yönetim kurulumuza teşekkür ediyoruz. Amacımız, aramıza yeni katılan transferlerimizin uyum sürecini çabuk atlatmalarıydı, bunu da başardık. Kadroda yer alan futbolcularımızın özverili çalışmalarından oldukça memnunum’’ dedi. Konuşmasında Gebzespor camiasının önemine vurgu yapan Demir, “Gebzespor, gerçekten büyük bir camia. Böylesine büyük kitlelere hitap eden bir camiaya layık olmak için elimizden geleni yapıyoruz. Temennimiz Gebzespor’u hak ettiği noktaya taşımak” dedi. Fizik ve kondisyona dayalı antrenmanların dozajını arttırdıklarını kaydeden Gebzespor’un teknik patronu, taktiksel çalışmalarla da ligin ikinci yarısına hazır olacaklarını söyledi.
SPOR
Yayınlanma: 12 Ocak 2016 - 17:14
Herşey yolunda
Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, Antalya kampında geride kalan 1 haftayı değerlendirdi. Çok iyi bir ortamda verimli bir kamp süreci geçirdiklerini kaydeden deneyimli teknik adam, yeni transferlerin adaptasyon sorununu çabuk atlattığını ve takım içerisinde iyi bir arkadaşlık ortamı oluştuğunu söyledi.
SPOR
12 Ocak 2016 - 17:14









