Ziraat Türkiye Kupası D Grubu’nda mücadele edecek olan Darıca Gençlerbirliği, ilk maçını Beşiktaş ile oynayacak olmasının heyecanını ve gururunu yaşıyor. Ulusal Basın, Beşiktaş’a rakip olmasından ötürü Darıca’yı sayfalarına taşırken, Darıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk verdiği demeçte zor bir gruba düştüklerini belirtti. Başkan Öztürk, “Hedefimiz bu sene hem şampiyon olmak, hem de Türkiye Kupası’nda gruplara kalmaktı. Hedeflerimizden birini gerçekleştirdik. Türkiye’nin en önemli kulüplerinden biri olan Beşiktaş'ın da olduğu gruba düştük" dedi.BİZİ HAFİFE ALMASINLARElde ettikleri başarının kolay bir şey olmadığına dikkati çeken Başkan Öztürk, “Çünkü güçlü rakipleri geçip gruplara kalmak çok zordu. Bu önemli başarıda futbolcularımızın, teknik heyetin, yönetimin, taraftarların, Darıca halkının ve onursal başkanımız ve Darıca Belediye Başkanımız Şükrü Karabacak’ın çok emeği var" diye konuştu. Başkan Öztürk, kupada iddialı olduklarını belirtirken de şunları söyledi: “Nasıl gruplara kaldıysak, Beşiktaş'ı da, Kayserispor'u da, Boluspor'u da yenecek güçteyiz. Kimse bizi hafife almasın. Büyük Beşiktaş Kulübü'nü ağırlamaktan gurur duyacağız. Bu hem bizim, hem şehrimiz için muazzam bir olay. İlk maçımızı sahamızda Beşiktaş ile oynayacağız. Tüm sporseverleri bu karşılaşmaya davet ediyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 03 Kasım 2016 - 15:28
Heyecanın adı: Beşiktaş
SPOR
03 Kasım 2016 - 15:28









