Gebzespor’un tecrübeli idarecisi Mustafa Turhan, Güngören yenilgisini kaza olarak gördüklerini, Hereke maçıyla yeni bir seriye başlayacaklarını söyledi. Güngören karşısında yenilgiyi hak etmediklerini kaydeden Turhan, “Güngören’de yenilgiyi asla hak etmedik. Rakip takım bizden üstün bir futbol oynamadı. Zaten en çok da buna yanıyorum. Pozisyonlarımız var. Basit basit hatalarla kaçırdığımız goller var. Bunlardan bir-ikisini değerlendirsek, sonuç bizim lehimize olurdu. Futbolda netice önemli. Güngören neticeye vardı, istediğini aldı. Biz neticeye gidemedik. Buna yanıyorum. Kaybetmememiz gereken bir maçtı. Üzgünüz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 24 Kasım 2015 - 16:13
Hiç hak etmedik
Gebzespor’un tecrübeli idarecisi Mustafa Turhan, Güngören yenilgisini kaza olarak gördüklerini, Hereke maçıyla yeni bir seriye başlayacaklarını söyledi.
SPOR
24 Kasım 2015 - 16:13









