İlk maçta elinden kaçırdığı Edirne’yi mabedi Alaettin Kurt Stadı’nda devirmeyi hedefleyen Gebzespor, Pazar günü oynayacağı karşılaşmanın taktik açıdan son çalışmasını bugün yaptı. Teknik direktör Cengiz Demir yönetiminde gerçekleştirilen çalışmada tüm futbolcular yerini aldı. Edirne maçında sahaya süreceği 11 kişilik kadroyu kafasında belirleyen Demir, taktik düşüncesini söz konusu futbolcular üzerinde uyguladı. Futbolcularla taktik prova öncesi kısa bir konuşma yapan başarılı çalıştırıcı, tüm futbolcuların kendilerini maçtaymış gibi idmana vermelerini isterken, sürekli golün düşünülmesini ayrıca gördükleri yerden kaleye şut denemeleri yapılmasını istedi. Demir, futbolcuların genel performansından memnun kalırken, aynı hırs ve arzunun maçta da sahaya yansıtılması halinde 3 puanın sahibi olmalarının içten bile olmayacağını vurguladı. Bu arada çift kalede futbolcuların moral ve motivasyonlarının üst seviyede olduğu görüldü.
SPOR
Yayınlanma: 25 Şubat 2016 - 15:50
Hiç şansın yok Edirne!
Hafta başından bu yana Edirne maçıyla yatıp kalkan Gebzespor, kritik mücadeleye hazır. Maçın taktik açıdan son çalışmasını bugün yapan mor-beyazlılar takım halinde 3 puana şartlandı.
SPOR
25 Şubat 2016 - 15:50









