Kastamonu’ya 4-0 yenilerek son yılların en ağır mağlubiyetlerinden birini alan Darıca G.B. her şeye rağmen önüne bakıyor. Kastamonu’da alınan yenilgiyi değerlendiren Başkan Örs, “Herkes 4-0’a göre yorum yapıyor. İyi oynayan, mücadele eden bizdik. 12’inci dakikada kendi kalemize attığımız saçma sapan bir golle mağlup duruma düştük. İkinci golü yedikten sonra bir risk almamız gerekiyordu ve hocamız ona göre hamlesini yaptı. Oyuncularımız ya skoru 2-2’ye getirecekti ya da farklı mağlup olacaktık. Biz farklı yenilgiyi seçtik ve 4-0 mağlup olduk” diye konuştu.9 PUAN FARK ÖNEMLİ DEĞİLPlay-Off hattı ile aralarındaki 9 puanlık farkın önemli olmadığını dile getiren Başkan Örs, “Paniğe gerek yok. 9 puan bir şey değil. Bu köprünün altından daha çok sular akacak. Biz ilk etapta ilk yarının kalan 3 maçını kazanmaya bakıyoruz. Devre arasında yapacağımız kamp ve alacağımız yeni oyuncular bu takımı Play-Off’a taşıyacaktır. Bundan hiçbir kuşkum yok” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 24 Kasım 2015 - 10:43
Hiçbir kuşkum yok, Play-Off'a çıkacağız
Kastamonu’ya 4-0 yenilerek son yılların en ağır mağlubiyetlerinden birini alan Darıca G.B. her şeye rağmen önüne bakıyor.
SPOR
24 Kasım 2015 - 10:43









