GESMEK 2015-2016 yılsonu etkinlikleri kapsamında GESMEK bağlama ve ney kursiyerleri, Kent Meydanında bulunan kültür salonunda muhteşem bir konser verdi. GESMEK kursiyerleri konuklara müzik dolu dakikalar yaşattı. GESMEK ney ve bağlama kursu kursiyerlerinin performansı konuklardan tam not aldı. GESMEK yılsonu etkinlikleri kapsamında bugün kültür salonunda keman ve gitar konseri gerçekleşecek. Katılımın ücretsiz olacağı konsere tüm Gebzeliler davetli.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Mayıs 2016 - 10:10
Hünerli kursiyerlerden müzik ziyafeti
GÜNDEM
25 Mayıs 2016 - 10:10





