İki yıl önce dönemin Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık’ın talimatıyla kurulan 2.Lig ekibi Kocaeli Birlikspor’un yeni sezon öncesinde yarışma hakkının belli bir bedel karşılığında satışa çıkması gündeme bomba gibi düştü. Kocaeli Gazeteleri, Gebzespor’un Kocaeli Birlikspor’u satın alacağına dair haberler yaparken, konuyla ilgili açıklama yapan Gebzespor yönetim kurulu çıkan söylentilerin gerçek dışı olduğunu söyledi. Yönetim yazılı basın açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “Birkaç gündür gazetelerde ve internet sitelerinde Gebzespor’un Kocaeli Birlikspor’u satın alacağını yazıyor. Kesinlikle böyle bir şey yok. Gebzespor kendi çabasıyla üst liglere çıkma mücadelesi verecektir. Gebzespor sevdalıları bu tür haberlere itibar göstermesin. Kocaeli Birlikspor’la ilgilenmiyor, satın alma gibi bir düşüncemizin de olmadığını açıkça belirtiyoruz…”
SPOR
Yayınlanma: 17 Haziran 2016 - 13:07
Güncelleme: 17 Haziran 2016 - 13:38
İlgimiz yok, düşünmüyoruz!
SPOR
17 Haziran 2016 - 13:07
Güncelleme: 17 Haziran 2016 - 13:38









