AK Parti Dilovası İlçe Başkanı Osman Akbulut’un 3 dönem kuralına takılmasının ardından AK Parti Dilovası İlçe Başkanlığı’na aday gösterilen İlhan Yıldırım, dün akşam partililerin karşısına çıktı. İlçe teşkilatında düzenlenen basın toplantısına mevcut AK Parti Dilovası İlçe Başkanı Osman Akbulut, Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir, Dilovası Belediye Eski Başkanı Ali Toltar ve partililer katıldı. Aday tanıtım toplantısının açılış konuşmasını yapan Akbulut, “Cumartesi günü Dilovası’na yakışır şekilde en güzel kongremizi yapacağız. İlhan Yıldırım’ı zaten tanıyorsunuz. Ben bu görevi ondan devraldım. 7 yıl önce bu günlerdi. Seçimlerde sizlerin desteğiyle AK Parti bayrağını sizlerle daha ileriye taşıdık. Asla teşkilatlardan kopmadı ve hep bizimle çalıştı. İlhan Yıldırım’ın çıktığı bu yolda muvaffak olacağına inanıyorum. Cumartesi günü saat 11.00’da gerçekleştireceğimiz kongrede 416 delegemizi de oy kullanmaya davet ediyorum. İlhan başkanımıza tekrardan hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum” dedi. Başkan Akbulut’un ardından Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir bir konuşma yaparak, “Dilovası’nı daha ileriye taşımak için her zaman çalıştık çalışmaya devam ediyoruz. Osman başkanımız kendine yakışır şekilde bayrağı teslim ediyor. İlhan başkanımıza da hayırlı olmasını diliyorum” diye konuştu.
“18 YILDIR PARTİMİZİN
BİR NEFERİYİM”
Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir’in ardından AK Parti Dilovası İlçe Başkan Adayı İlhan Yıldırım, duygu ve düşüncelerini aktardı. Yıldırım konuşmasında şu ifadelere yer verdi; “Bu ailenin bir ferdi olmaktan gurur duyuyorum. 18 yıldır partimizin bir neferiyim. Cumhurbaşkanımız sadece ülkemizin değil, dünyadaki mazlumların gür sesi. Bir süreç yaşadık. 2002 yılında Dilovası bir beldeydi. Kurucu ilçe başkanı olarak bu görev nasip oldu. 6 sene Dilovası’na hizmet etmeye çalıştık. Girdiğimiz her seçimde Kocaeli’nin ve Türkiye’nin ortalamasının üzerinde oy almış teşkilatız. Bugüne kadar yapılan hizmetlerden dolayı herkese teşekkür ederim. Çok çalışkan bir belediye başkanımız var, Allah ayağına taş değdirmesin. Cumartesiden sonra kuracağımız yönetim ile belediye başkanımızın her zaman arkasında olacağız" dedi.
“18 YILDIR PARTİMİZİN
BİR NEFERİYİM”
Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir’in ardından AK Parti Dilovası İlçe Başkan Adayı İlhan Yıldırım, duygu ve düşüncelerini aktardı. Yıldırım konuşmasında şu ifadelere yer verdi; “Bu ailenin bir ferdi olmaktan gurur duyuyorum. 18 yıldır partimizin bir neferiyim. Cumhurbaşkanımız sadece ülkemizin değil, dünyadaki mazlumların gür sesi. Bir süreç yaşadık. 2002 yılında Dilovası bir beldeydi. Kurucu ilçe başkanı olarak bu görev nasip oldu. 6 sene Dilovası’na hizmet etmeye çalıştık. Girdiğimiz her seçimde Kocaeli’nin ve Türkiye’nin ortalamasının üzerinde oy almış teşkilatız. Bugüne kadar yapılan hizmetlerden dolayı herkese teşekkür ederim. Çok çalışkan bir belediye başkanımız var, Allah ayağına taş değdirmesin. Cumartesiden sonra kuracağımız yönetim ile belediye başkanımızın her zaman arkasında olacağız" dedi.









