BUGÜN İDMANA ÇIKIYORİç sahada alınan Demirspor beraberliğinin ardından kan değişimine giden ve teknik ekipteki tüm isimlerle yollarını ayıran Gebzespor yönetimi, takımın başına Musa Cengiz Demir’i getirdi. Giresun’da ikamet eden ve son olarak Giresunspor’u çalıştıran Musa Cengiz Demir, bugün saat 12.00’de Başkan İlker Çakır’ın ofisinde düzenlenen törenle kendini 3 yıllığına Gebzespor teknik direktörlüğüne bağlayan imzayı attı. Giresunspor, Siirt, Keçiörengücü, Erzincanspor, Bulancak ve Ankara Şekerspor’da teknik sorumlu olarak çalışan, Adanaspor ve Kocaelispor’da ise Bahri Kaya’nın yardımcılığını yapan Gebzespor’un çiçeği burnunda teknik direktörü, yarın saat 14.00’de ilk idmanına çıkacak.FUTBOL KÜLTÜRÜ OLUŞMALIGebzespor’da görev yapacağı için mutlu olduğunu ifade eden Musa Cengiz Demir, taraftardan destek beklediğini söyledi. Demir, “Gebze potansiyeli olan bir yer. Gebzespor’da Gebze’nin en önemli marka değeri. Bu çerçevede Gebze’de futbol kültürü oluşmalı. İyi günde, kötü günde Gebzespor’a sahip çıkılmalı. Çünkü başka Gebzespor yok” dedi. Detaylı açıklamayı daha sonra yapacak olan Demir, ekibiyle birlikte görev yapacağını kaydetti.
SPOR
Yayınlanma: 26 Ekim 2015 - 15:31
İmzayı attı, yarın başlıyor
Demirspor beraberliğinin ardından teknik ekiple yollarını ayıran Gebzespor, vakit kaybetmeden yeni teknik direktörünü buldu. Son olarak Giresunspor’u çalıştıran Musa Cengiz Demir, Başkan İlker Çakır’ın ofisinde düzenlenen törenle kendisini 3 yıllığına Gebzespor teknik direktörlüğüne bağlayan imzayı attı. Demir, yarın saat 14.00’de ilk idmanına çıkacak.
SPOR
26 Ekim 2015 - 15:31









