Hereke Yıldız’ın yenilmezlik unvanına 90+2’de gelen golle son veren ve büyük bir mutluluk yaşayan Gebzespor’da Teknik Direktör Cengiz Demir, verilen üstün mücadeleden ötürü oyuncularını kutladı. Alınan galibiyeti ‘inancın zaferi’ olarak yorumlayan mor-beyazlı ekibin çalıştırıcısı şöyle konuştu, “Kazanmaya inanmış olan insanlar sonuna kadar savaşırlar. Bizde son ana kadar mücadele ettik. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Yüksek bir kazanma arzuluyla oynadık ve maçı kazandık. Maç berabere dahi bitmiş olsaydı, verilen mücadeleden ötürü oyuncularımı aynı duygularla yine tebrik ederdim” dedi.RAKİPLER BİZE ASLAN KESİLİYORKonuşmasında farklı bir konuya parmak basan teknik direktör Cengiz Demir, rakiplerin kendileriyle oynadıkları maça özel olarak hazırlandığını söyledi. Mor-Beyazlı ekibin hocası şöyle konuştu; “Dikkat ediyorum; bizimle oynayan takımlar deyim yerindeyse aslan kesiliyor. Bize karşı verilen mücadeleyi bir sonraki maçlarında gösteremeyen takımlar var. Gebzespor’un adının bile rakiplerimizi motive ediyor olması, bizi başarı adına kamçılaması gerekiyor” diye konuştu.BABAESKİ’Yİ DÜŞÜNÜYORUZSözlerine Babaeski maçıyla devam eden teknik direktör Cengiz Demir, “Maç maç ilerliyoruz. Hereke maçını oynadık, kazandık ve sevincini doyasıya yaşadık. Bu maçı artık konuşmanın anlamı yok. Sırada kazanmamız gereken bir Babaeski maçı var. Bu maçı da kazanacağıma inanıyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 30 Kasım 2015 - 16:21
İnancın zaferi
Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, 90+2’de gelen golle kazandıkları Hereke maçını ‘İnancın zaferi’ olarak yorumladı. Tecrübeli teknik adam, “Kazanmaya inanmış olan insanlar sonuna kadar savaşırlar. Bizde son ana kadar mücadele ettik ve kazandık. Oyuncularımızı kutluyorum” dedi.
SPOR
30 Kasım 2015 - 16:21









