Gebzespor’un çiçeği burnunda antrenörü Hüsnü Kaçmaz, Gebzespor’da görev yapacağı için mutlu olduğunu söyledi. Cengiz Hoca ile çalışmanın ayrı bir mutluluk olduğunu dile getiren Hüsnü Hoca, “Cengiz Demir benim hocalığımı yapmış birisi. Kendisiyle aynı teknik kadro içerisinde de çalıştık. Cengiz Hoca, Gebzespor’da çalışmam yönünde bir teklif sundu ve bende kabul ettim. O’nun lafının üstüne laf olmaz” diye konuştu. Gebzespor’un şampiyonluğa inandığını ifade eden Hüsnü Hoca,”İnancın olmadığı yerde olmayız. Görüyorum ki Gebzespor camiasında bir inanmışlık var. Transferde doğru işler yapılıyor. Mevcut kadroda tanıdığım isimler var. Nizamettin Yaşar’la Keçiörengücü’nde beraberdik. Sezon başında kendisini aradığımda -Çok iyi bir kulübe geldim hocam- demişti. Kısacası Gebzespor’da başarı adına her şey mevcut. İnşallah Gebzespor şampiyon olacak” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 22 Mayıs 2016 - 15:17
İnanmış bir camiaya geliyorum
SPOR
22 Mayıs 2016 - 15:17









