2.Küme’de en tecrübeli kadroya sahip olan takımların başında gelen Beşköy Gençlerbirliği, şampiyonluk yolunda ipleri eline geçirdi. 1-0 yenilginin rövanşında Çerkeşli’ye hesap soran ve nitekim 3-2’lik galibiyetle Dilovası Stadı’ndan ayrılmayı başaran bordo-mavili ekip, zirvenin yeni sahibi oldu. Her sezon 1.Küme’nin kapısından dönen Beşköy bu kez mutlu sona çok yakın. Çerkeşli’nin 2 puan önüne geçen yeni lider Beşköy kalan maçlarını Darıca Marmara Osmangazi, Beylikbağı Karadeniz ve Darıca Türkeli Gençlik ile oynayacak. Son haftayı bay geçirecek olan Beşköy, 2 galibiyet ve 1 beraberlik alması halinde şampiyon olacak. Rakiplerini ilk maçta yenen Beşköy’ün hoc ası Recep Abdullahoğlu temkinli konuşarak, “Lider olmak güzel bir duygu. Ancak lig devam ediyor. Oynanmamış 3 maçımız var. Rehavete kapılmayacağız” dedi.
Çerkeşli’yi yenen Beşköy Gençlerbirliği oyuncuları soyunma odasında selfie çektirip şampiyonluk şarkıları söyledi.
Çerkeşli’yi yenen Beşköy Gençlerbirliği oyuncuları soyunma odasında selfie çektirip şampiyonluk şarkıları söyledi. 








