AK Parti Gebze İlçe Başkanı İrfan Ayar, erken saatlerde Gebze İnönü İlkokulu'na giderek, 1335 nolu sandıkta oyunu kullandı. Vatandaşlık görevini yerine getirmesinin ardından açıklamalarda bulunan İrfan Ayar, "Oyumuzu kullandık. 31 Mart seçimleri Gebze'mize ve ülkemize hayırlar getirsin. İnanıyoruz ki Gebze halkı tercihini Cumhur İttifakı'ndan yana kullanacak. Gebze'de istikrar devam edecek ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'a Gebze'den güçlü bir destek göndereceğiz" dedi.
SİYASET
Yayınlanma: 31 Mart 2019 - 11:05
İrfan Ayar oyunu kullandı
AK Parti Gebze İlçe Başkanı İrfan Ayar, sandık başına giderek oyunu kullandı.
SİYASET
31 Mart 2019 - 11:05









