Demirspor maçında 1-0 galip gelerek 3’te 3 yapan Gebzespor’un tecrübeli teknik direktörü Cengiz Demir, işin ciddiyetinden kopmayacaklarını söyledi. ‘Kazanmak güzel’ ifadesiyle sözlerine devam eden tecrübeli teknik adam, “Demirspor maçında iyi oynadığımız söylenemez. Ama bazen kötü oynarken de kazanmak önemli. Futbolcularımı tebrik ediyorum. Lig devam ediyor. Henüz oynanmamış 7 maç var. Tehlike geçmiş değil. İşin ciddiyetinden kopmayacağız. Önümüzde zorlu bir Edirne maçı var. Tamamen bu maça odaklandık” diye konuştu. Konuşmasının son bölümünde Demirspor’u tebrik eden Cengiz Hoca, “Rakip maçın başından sonuna kadar iyi mücadele etti. Onları da tebrik ediyorum” dedi.EDİRNE'YE BİLENİYORUZDemirspor maçından sonra 1 gün izin yapan Gebzespor, hafta sonu oynayacağı Edirne maçının hazırlıklarına yarın saat 14.00'de başlıyor. 1 puan gerisinde yer alan rakibini yenerek ikincilik iddiasını pekiştirmek isteyen Gebzespor, Edirne’de galibiyeti kaçırmıştı. Temsilcimiz 0-0’lık maçın rövanşında konuk edeceği Edirnespor’a sıkı bir şekilde hazırlanacak.
SPOR
Yayınlanma: 22 Şubat 2016 - 16:49
İşin ciddiyetinden kopmayacağız
SPOR
22 Şubat 2016 - 16:49









