Son haftalarda ilkleri gerçekleştiren Gebzespor, İstanbul fobisini de yenmeyi başardı. Bu sezon İstanbul’da maç kazanamadığı gibi golü de bulunmayan Gebzespor bu şanssızlığını Çengelköy karşısında kırdı. Bayrampaşa Tuna ile 0-0 berabere kalan, Güngören’e ise 1-0 yenilen mor-beyazlı ekip, Çengelköy’ü yenerek İstanbul’da maç kazanamama şansızlığına son verdi. Bu arada Gebzespor, Çengelköy’e Beylerbeyi 75.Yıl Stadı’nda yenilgi yaşatan ilk takım oldu.
SPOR
Yayınlanma: 28 Aralık 2015 - 15:54
İstanbul fobisi bitti!
Son haftalarda ilkleri gerçekleştiren Gebzespor, İstanbul fobisini de yenmeyi başardı.
SPOR
28 Aralık 2015 - 15:54









