Gebzespor’un yeni forması bugün oynadığımız Maltepe maçında görücüye çıktı. Bilindiği gibi Gebze Organize Sanayi Bölgesi (GOSB), Menekşe’ye forma sponsoru olmuştu. Menekşe ‘Mor renk’ ağırlıklı formayla Çorlu 1947 maçına çıkacak. ‘Beyaz renkli’ forma ise diğer maçlarda giyilecek.
SPOR
Yayınlanma: 15 Ekim 2015 - 16:55
İşte GOSB'lu formamız
Gebzespor, Maltepe maçına yeni formasıyla çıktı. Mor-Beyazlılar sezon sonuna kadar, ön kısmında 'GOSB' yazılı formayla mücadele edecek.
SPOR
15 Ekim 2015 - 16:55









