Darıca Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ramazan Silin, transferde başarılı bir politika izlediklerini ve bu çerçevede istediği her oyuncunun alındığını söyledi. Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak ve Darıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk’e teşekkür ederek sözlerine başlayan tecrübeli çalıştırıcı, ”Transferde nokta atışlar yaptık. Alınan oyuncuların hepsi bireysel yetenekleri yüksek olan oyuncular. 3. Lig’in en iyi kanat oyuncusu Uğur Karakoç, en iyi santraforları Abzuer ve Serhan bizimle. Levent Kale gibi önemli tecrübeli bir oyuncumuz var. Ersoy çok iyi, Kerem harika bir oyuncu. Kalecilerimiz çok değerli isimler. Altyapımızdan Alperen ve Yasir’i aldık. Altyapıdan bir isim daha almayı düşünüyorum” diye konuştu.DARICA HALKI BİZİ YALNIZ BIRAKMASINYeni sezon öncesi taraftar desteği isteyen Silin, sözlerini şöyle sürdürdü; ”Sportif Direktörümüz, yöneticilerimiz başkanımız ve belediye başkanımız, sağolsun çok uğraştılar. Bir teknik adamın isteyeceği en iyi kadrolardan birine sahibim. Darıca halkı bizi yalnız bırakmasın. Taraftarlarımız her maç stadımızı hınca hınç doldursun. Bu sene çok ciddi bir oyuncu kadromuz var. Herkes elinden geleni yapacak. Ayrıca takımın ofansif yanı çok kuvvetli olacak. Hedefimiz 2.Lig’e yükselmek” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 19 Temmuz 2016 - 16:07
İstediğim her oyuncu alındı
SPOR
19 Temmuz 2016 - 16:07









