Darıca’yı Beşiktaş ile oynanacak olan Türkiye Kupası maçının heyecanı sardı. Darıca Gençlerbirliği camiası bu maçı iple çekerken, kulübü yöneten isimler bugün basın toplantısı yaparak destek çağrısında bulundu. Teras Cafe’de basın mensuplarıyla buluşan Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak ve Darıca G.B. Başkanı Mustafa Öztürk, 7’den 70’e herkesi Beşiktaş ile oynayacakları maça davet etti.PLAY-OFF’A KALMADAN ŞAMPİYONUZLigdeki durumlarından bahsederek sözlerine başlayan Darıca G.B. Başkanı Mustafa Öztürk, “Gidişatımız kötü değil. Ligin 3/1’lik bölümünü oynadık. 3/2’lik bölümü daha duruyor. Hedefimizden şaşmadık. Play-Off’a kalmadan şampiyon olacağımıza inanıyorum” dedi. Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak’a teşekkür ederek konuşmasını sürdüren sarı-yeşilli ekibin başkanı, ”Kulüp yönetmek gerçekten zor bir durum. Bizim en büyük artımız Şükrü Başkanımızın yanımızda olmasıdır. Bu zamana kadar bir dediğimizi iki etmedi, kapısını sonuna kadar bize açtı. Kendisine teşekkürü bir borç biliyorum” diye konuştu.HAYATTA SADECE FUTBOL YOKDarıca Belediyesi Eğitim Spor Kulübü’nün de başkanlığı yapan Öztürk, hayatta sadece futbolun olmadığını da belirterek şöyle devam etti, ”Atletizm’deki başarımız ortada. Gençler Kros Ligi’nde Fenerbahçe’ye 21 puan fark attık. Samsun’da yapılacak final ayağında yine favori biziz ve şampiyon olacağız. Yine bu kategoride 3 kez üst üste Avrupa şampiyonu olduk. Hayatta sadece futbol yok. Kulübümüz bünyesinde Karate, Boks, Yelken ve Voleybol branşlarını açtık ve bu dallarda da iddialıyız” dedi.7’DEN 70’E HERKESİ BEKLİYORUZKonuşmasının son bölümünde Beşiktaş ile oynayacaklara maça değinen Başkan Öztürk,”Bizim hedeflerimizden biri Türkiye Kupası’nda gruplara kalmaktı. Bu Darıca tarihinde bir ilk. Beşiktaş, Kayserispor ve Boluspor’un olduğu gruba düştük. Biz bu gruptan çıkmak istiyoruz. Tüm Darıca Gençlerbirliği ailesi olarak buna inanıyoruz. Futbolcularımız, teknik heyetimiz ve taraftarlarımız buna inanmış durumda. Darıca’nın adı duyuldu, biz bundan dolayı çok mutluyuz. 7’den 70’e herkesi 29 Kasım Salı günü saat 20.30’da İzmit İsmetpaşa Stadı’nda oynayacağımız Beşiktaş maçına bekliyorum” dedi.BEŞİKTAŞ İLE OYNAMAK BÜYÜK BİR BAŞARIDarıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak ise yaptığı açıklamada, “Biz Kocaeli olarak bir bütünüz. Sonuçta biz Kocaeli’nin takımı olarak gruplara kaldık. Bu ilimiz adına büyük bir kazanç. Beşiktaş gibi bir takımı Kocaeli’ye getirecek olmakta büyük bir başarı. Tüm Kocaeli halkını Beşiktaş ile oynayacağımız bu önemli maça davet ediyorum” dedi. Başkan Karabacak, bilet fiyatlarının pahalı olmasıyla ilgili yapılan eleştirilere ise, “Bu maç kulübümüze destek açısından da önemli. Bu şekilde düşünürsek 50 ve 100 TL çokta bir para değil” şeklinde cevap verdi.
SPOR
Yayınlanma: 23 Kasım 2016 - 12:48
İstikamet Beşiktaş maçı
Darıca’da şu aralar tek gündem maddesi var, o da Darıca Gençlerbirliği’nin Beşiktaş ile yapacağı Türkiye Kupası maçı. Konuyla ilgili bugün basın mensuplarının karşısına geçen Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak ve Darıca G.B. Başkanı Mustafa Öztürk, 7’den 70’e herkesi maça davet etti.
SPOR
23 Kasım 2016 - 12:48









