İSU Genel Müdürlüğü geleneksel Kurban Bayramlaşması programı Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun katılımı ile kurumun bahçesinde gerçekleşti. Programda konuşan Başkan İbrahim Karaosmanoğlu, İSU Genel Müdürlüğü’nün Su ve Kanal İdareleri içinde yenilikleri hızlı takip eden ve teknolojiyi en yoğun şekilde kullandığını belirterek, “İSU, Türkiye ve Avrupa da, Su Kanal İdareleri içinde parmakla gösterilen örnek bir kurum haline geldi.”dedi.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü, bayram tatili öncesi geleneksel bayramlaşma töreni düzenledi. Kurum bahçesinde düzenlenen programa Başkan İbrahim Karaosmanoğlu, Genel Müdür İlhan Bayram, Genel Müdür Yardımcıları, Daire Başkanları ve Şube Müdürleri ile personel katıldı.GENEL MÜDÜR BAYRAM,”KOCAELİ’NDE KALİTELİ HİZMET SUNUYORUZ.”
Bayramlaşma programında kısa bir konuşma yapan Genel Müdür İlhan Bayram, Başkan İbrahim Karaosmanoğlu’nun Kanuni Sultan Süleyman’ın mezarının bulunduğu Macaristan’dan yeni geldiğini hatırlatarak, lider olmanın önemine vurgu yaptı. “Kanuni Sultan Süleyman Han, bizim medeniyetin zirvesidir.” diyen Genel Müdür İlhan Bayram, bunun da iyi bir ekip ile çalışmasından kaynaklandığını ifade etti. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin de Başkan Karaosmanoğlu’nun liderliğinde iyi bir ekiple hizmetler yaptığını belirten Genel Müdür Bayram, “Kocaeli’nde insanlarımıza, memleketimize, hemşerilerimize kaliteli hizmet veriyoruz. Uzman ekibimizle kaliteli bir kurumuz; Türkiye’de de kaliteyi tutturduğumuzu da düşünüyoruz. Muhakkak iyinin de iyisi her zaman vardır. Allaha hamdolsun, Su Kanal İdareleri içerisinde kaliteyi daha artırmaya ve daha iyi yerlere getirmeye çalışıyoruz. Bunu da konusunda uzman ve kaliteli bir ekiple hep beraber yapıyoruz. Bu anlamda, başta Başkanımız olmak üzere, çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Önümüzde Kurban bayramımız var. Dini bayramların özelliği maddi olandan manevi ortama geçmek, büyükleri ziyaret etmek ve paylaşabilmektir. Kurban da teslim olmaktır. Bu duygulardan umarım üzerimizden düşeni alırız. Kurban bayramınızı tebrik ediyor, sağlık ve sıhhatle daha nice bayramlara kavuşuruz. “dedi.BAŞKAN KARAOSMANOĞLU,”YENİLİKLERİ EN HIZLI ŞEKİLDE KULLANIYORUZ”
Yönetici ve personelin bayramını kutlayan Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu da, ” 2004 yılında su veremediğimiz bölgeler, tankerler ile su verdiğimiz zamanlar oldu. İyi bir ekip ile kısa zamanda çözümler üreterek Sapanca’dan su vermeye başladık. Kandıra’da Namazgah Barajı inşa ettik, şimdi barajda fazlası ile suyumuz var. Boşa akıttığımız su dan elektrik enerjisi elde etmek için baraj üzerinde HES yaptık;3-4 yılda yaptığı masrafı karşılayacak. Çok harika bir hizmet oldu; su akıyordu, şimdi akan su dan elektrik elde ediyoruz. Devletin yaptığı teşvik ile daha fazla gelir elde edeceğiz. İnşaatı devam eden Kullar arıtma tesisi üzerinde, 17 bin m2 alanda, güneş enerjisi panelleri ile güneşten elektrik enerjisi elde edeceğiz. Bugün Türkiye’deki Su Kanal İdareleri içinde teknolojiyi en yoğun şekilde kullanan, yenilikleri en hızlı şekilde geliştiren kurumuz.”dedi.“PARMAKLA GÖSTERİLEN ÖRNEK KURUM”
“Kurum olarak yeniliklere açığız, rantabl, mantıklı, uyumlu, sürdürülebilir proje geldiği zaman hiç tereddüt etmeden kararımızı veriyoruz, imzamızı atıyoruz.” diyen Başkan Karaosmanoğlu, şunları kaydetti,”Türkiye ve Avrupa da, Su Kanal İdareleri içinde parmakla gösterilen örnek bir kurum haline geldik. Bu, Genel Müdürümüz ve çalışma arkadaşlarımızın yoğun çalışmalarıyla oluyor. Hepimizin yaptığı iş çok önemlidir. Vatandaşımızın memnuniyeti de bizim için çok önemlidir. Mükemmeliyetin sonu yoktur. Her geçen gün daha gelişeceğiz, daha ileri hizmetleri birlikte yapacağız. Ben bütün emeği geçen, başta Genel Müdürümüz olmak üzere, çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Hepinizi Allah için seviyoruz. Güzel bir kurumda çalışıyorsunuz. Bu kurumda çalışmakta bir onurdur. Kurban bayramınızı tebrik ediyorum. Bayramda şehit yakınları ile gazileri mutlaka ziyaret edin. “
Yapılan konuşmaların ardından Başkan Karaosmanoğlu, Genel Müdür Bayram ve Genel Müdür Yardımcıları, programa katılan yöneticiler ile personelin bayramlarını tebrik etti.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü, bayram tatili öncesi geleneksel bayramlaşma töreni düzenledi. Kurum bahçesinde düzenlenen programa Başkan İbrahim Karaosmanoğlu, Genel Müdür İlhan Bayram, Genel Müdür Yardımcıları, Daire Başkanları ve Şube Müdürleri ile personel katıldı.GENEL MÜDÜR BAYRAM,”KOCAELİ’NDE KALİTELİ HİZMET SUNUYORUZ.”
Bayramlaşma programında kısa bir konuşma yapan Genel Müdür İlhan Bayram, Başkan İbrahim Karaosmanoğlu’nun Kanuni Sultan Süleyman’ın mezarının bulunduğu Macaristan’dan yeni geldiğini hatırlatarak, lider olmanın önemine vurgu yaptı. “Kanuni Sultan Süleyman Han, bizim medeniyetin zirvesidir.” diyen Genel Müdür İlhan Bayram, bunun da iyi bir ekip ile çalışmasından kaynaklandığını ifade etti. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin de Başkan Karaosmanoğlu’nun liderliğinde iyi bir ekiple hizmetler yaptığını belirten Genel Müdür Bayram, “Kocaeli’nde insanlarımıza, memleketimize, hemşerilerimize kaliteli hizmet veriyoruz. Uzman ekibimizle kaliteli bir kurumuz; Türkiye’de de kaliteyi tutturduğumuzu da düşünüyoruz. Muhakkak iyinin de iyisi her zaman vardır. Allaha hamdolsun, Su Kanal İdareleri içerisinde kaliteyi daha artırmaya ve daha iyi yerlere getirmeye çalışıyoruz. Bunu da konusunda uzman ve kaliteli bir ekiple hep beraber yapıyoruz. Bu anlamda, başta Başkanımız olmak üzere, çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Önümüzde Kurban bayramımız var. Dini bayramların özelliği maddi olandan manevi ortama geçmek, büyükleri ziyaret etmek ve paylaşabilmektir. Kurban da teslim olmaktır. Bu duygulardan umarım üzerimizden düşeni alırız. Kurban bayramınızı tebrik ediyor, sağlık ve sıhhatle daha nice bayramlara kavuşuruz. “dedi.BAŞKAN KARAOSMANOĞLU,”YENİLİKLERİ EN HIZLI ŞEKİLDE KULLANIYORUZ”
Yönetici ve personelin bayramını kutlayan Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu da, ” 2004 yılında su veremediğimiz bölgeler, tankerler ile su verdiğimiz zamanlar oldu. İyi bir ekip ile kısa zamanda çözümler üreterek Sapanca’dan su vermeye başladık. Kandıra’da Namazgah Barajı inşa ettik, şimdi barajda fazlası ile suyumuz var. Boşa akıttığımız su dan elektrik enerjisi elde etmek için baraj üzerinde HES yaptık;3-4 yılda yaptığı masrafı karşılayacak. Çok harika bir hizmet oldu; su akıyordu, şimdi akan su dan elektrik elde ediyoruz. Devletin yaptığı teşvik ile daha fazla gelir elde edeceğiz. İnşaatı devam eden Kullar arıtma tesisi üzerinde, 17 bin m2 alanda, güneş enerjisi panelleri ile güneşten elektrik enerjisi elde edeceğiz. Bugün Türkiye’deki Su Kanal İdareleri içinde teknolojiyi en yoğun şekilde kullanan, yenilikleri en hızlı şekilde geliştiren kurumuz.”dedi.“PARMAKLA GÖSTERİLEN ÖRNEK KURUM”
“Kurum olarak yeniliklere açığız, rantabl, mantıklı, uyumlu, sürdürülebilir proje geldiği zaman hiç tereddüt etmeden kararımızı veriyoruz, imzamızı atıyoruz.” diyen Başkan Karaosmanoğlu, şunları kaydetti,”Türkiye ve Avrupa da, Su Kanal İdareleri içinde parmakla gösterilen örnek bir kurum haline geldik. Bu, Genel Müdürümüz ve çalışma arkadaşlarımızın yoğun çalışmalarıyla oluyor. Hepimizin yaptığı iş çok önemlidir. Vatandaşımızın memnuniyeti de bizim için çok önemlidir. Mükemmeliyetin sonu yoktur. Her geçen gün daha gelişeceğiz, daha ileri hizmetleri birlikte yapacağız. Ben bütün emeği geçen, başta Genel Müdürümüz olmak üzere, çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Hepinizi Allah için seviyoruz. Güzel bir kurumda çalışıyorsunuz. Bu kurumda çalışmakta bir onurdur. Kurban bayramınızı tebrik ediyorum. Bayramda şehit yakınları ile gazileri mutlaka ziyaret edin. “
Yapılan konuşmaların ardından Başkan Karaosmanoğlu, Genel Müdür Bayram ve Genel Müdür Yardımcıları, programa katılan yöneticiler ile personelin bayramlarını tebrik etti.





