Gebzespor’un sezon başında Sarıyer’den transfer ettiği Kaan Karataş, kendi isteğiyle takımından ayrıldı. Genelde 18 kişilik maç kadrosuna alınan ancak forma şansı bulamayan 18 yaşındaki oyuncu, oynayacağı bir takıma gitmek istiyor. Gebze’ye üzülerek veda ettiğini dile getiren Kaan, “Gebze’de güzel dostluklar edindim, güzel anılarım oldu. Başta kulüp başkanımız İlker Çakır olmak üzere, hocalarıma, futbolcu abilerime ve taraftarlarımıza teşekkür ediyorum” dedi. İstanbul Amatör Süper Lig takımlarından Yenibosna ile görüşen Kaan, başka alternatifleri de değerlendiriyor.
SPOR
Yayınlanma: 22 Ocak 2016 - 16:24
Kaan Karataş ayrıldı!
Gebzespor'da forma şansı bulamayan Kaan Karataş, kendi isteğiyle takımdan ayrıldı. Genç oyuncu Yenibosna ile görüşüyor.
SPOR
22 Ocak 2016 - 16:24









