Kadıoğlu burada yaptığı konuşmada, “Hepimizin amacı bundan önce olduğu gibi , Gebze’miz için iyi bir sağlık hizmeti sunmak olacaktır. Sağlıkta çıtayı daha da yükselterek ilçemize en iyi hizmeti sunma adına var gücümüzle hep beraber çalışacağız" dedi. Konuşmasına devam eden İlçe Sağlık Müdürü Kadıoğlu, “Arkadaşlar, sizlerle daha önce bu çatı altında çalışmış olmam hasebiyle bir çoğunuzu tanıyorum. Benim sizden beklentim mesai mefhumu gözetmeksizin, ekip ruhuna uygun ve Gebzeli vatandaşlarımıza en iyi hizmet sunmanız olacaktır. Bundan sonra hep birlikte çalışacağız, şimdiden hepinize başarılar diliyorum" açıklamasında bulundu.
SAĞLIK
Yayınlanma: 24 Eylül 2019 - 13:21
Kadıoğlu, personellerle bir araya geldi
Kısa bir süre önce göreve başlayan Gebze İlçe Sağlık Müdürü Dr. İlhan Kadıoğlu, personeliyle bir araya gelerek tanışma toplantısı düzenledi.
SAĞLIK
24 Eylül 2019 - 13:21









