KAISİAD her ay geleneksel hale getirdiği üyeleriyle kahvaltı hafta sonu yapıldı. Darıca Bayramoğlu Basın İlan Tatil Köyü’ndeki programa Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Darıca Belediyesi Başkanı Şükrü Karabacak, KAISİAD Başkanı Nasrettin Bavaş, kurucu başkan Ufuk Ekinci, dernek yönetim kurulu üyeleri ile dernek üyeleri katıldı. Kahvaltıdan önce Karaosmanoğlu, Karabacak ve Bavaş ile dernek yöneticileri sağlıklı yaşam yürüyüşü gerçekleştirdi. “BU ÜLKENİN HER YERİ BİZİM İÇİN AYNI”
Bavaş katılımlarından dolayı Karaosmanoğlu ve Karabacak’a teşekkür ederek başladığı konuşmasında, “2010 yılında kurulan derneğimiz kuruluşunun 5 yıl geride bıraktı. Bu süreçte dernek olarak çeşitli faaliyetler yaptık. Gebze’de örnek çalışmalar yaptık. Her yıl eğitime destek için öğrencilere burs veriyoruz. Eğitime çok önem veriyoruz. 3 yurtdışı gezisi ile 3 yurt içi gezisi yaptık. Güneydoğu ve Doğu Anadolu ile birlikte Karadeniz’e gezi düzenledik. Bu ülkenin her yeri bizim için aynı. Ülkemizin her toprağını seviyoruz. Türkiye’de yaşayan herkesle kardeşlik içinde olmalıyız. Büyükşehir Belediyemizin Sarıkamış ve Darıca Belediyemizin de Ardahan ile kardeş şehir olması bizleri çok mutlu etti” ifadelerini kullandı.“DOĞDUĞUMUZ ŞEHİRLERİ UNUTMAMALIYIZ”
Nasrettin Bavaş’ın ardından Karabacak bir konuşma yaptı. Karabacak yaptığı konuşmada, “Bizler doğduğumuz şehirleri bırakıp yaşantımızı sürdürdüğümüz şehirlerde devam ediyoruz. Kültürümüzü, dilimizle birlikte burada yaşamaya devam edeceğiz. Geride bıraktığımız şehirlerimiz bizden bir şeyler bekliyor. Oralara vefa borcumuz var. Darıca’da Türkiye’nin her tarafından vatandaşımız yaşıyor ve çok güzel bir birliktelik var. Ülkemize ve birbirimize sahip çıkmamız lazım. Doyduğumuz şehirleri benimserken elbette doğduğumuz yerlere de sahip çıkmamız gerekiyor. İşadamları olarak sizler geride bıraktığınız şehirlere de yatırımlar yapmalısınız” diye konuştu.“ÜLKE OLARAK ARTIK KABUĞUMUZU KIRDIK”
Programda son olarak Karaosmanoğlu bir konuşma yaptı. Karaosmanoğlu yaptığı konuşmada, “Ülke olarak artık kabuğumuzu kırdık. Eskiden dünya bankasından borç istiyorduk. Artık kimseye muhtaç değiliz. Ülke olarak artık üretiyor ve ürettiklerimizi satıyoruz. Bu saatten sonra daha güçlü olmalıyız. Bizim güçlü olmamızı istemeyenler terörü başımıza bela ederek zayıflamamızı, enerji kaybetmemizi istiyor. Bu oyunları görmemiz ve ona göre adım atmamız gerekiyor. Ekonomik ve siyasi olarak da güçlü olmalıyız. İstikrarlı olmalıyız. Sizler de işadamları olarak Türkiye’nin güçlü olması için çalışmalısınız. Bu açıdan işadamlarına büyü görevler düşüyor” şeklinde konuştu
Bavaş katılımlarından dolayı Karaosmanoğlu ve Karabacak’a teşekkür ederek başladığı konuşmasında, “2010 yılında kurulan derneğimiz kuruluşunun 5 yıl geride bıraktı. Bu süreçte dernek olarak çeşitli faaliyetler yaptık. Gebze’de örnek çalışmalar yaptık. Her yıl eğitime destek için öğrencilere burs veriyoruz. Eğitime çok önem veriyoruz. 3 yurtdışı gezisi ile 3 yurt içi gezisi yaptık. Güneydoğu ve Doğu Anadolu ile birlikte Karadeniz’e gezi düzenledik. Bu ülkenin her yeri bizim için aynı. Ülkemizin her toprağını seviyoruz. Türkiye’de yaşayan herkesle kardeşlik içinde olmalıyız. Büyükşehir Belediyemizin Sarıkamış ve Darıca Belediyemizin de Ardahan ile kardeş şehir olması bizleri çok mutlu etti” ifadelerini kullandı.“DOĞDUĞUMUZ ŞEHİRLERİ UNUTMAMALIYIZ”
Nasrettin Bavaş’ın ardından Karabacak bir konuşma yaptı. Karabacak yaptığı konuşmada, “Bizler doğduğumuz şehirleri bırakıp yaşantımızı sürdürdüğümüz şehirlerde devam ediyoruz. Kültürümüzü, dilimizle birlikte burada yaşamaya devam edeceğiz. Geride bıraktığımız şehirlerimiz bizden bir şeyler bekliyor. Oralara vefa borcumuz var. Darıca’da Türkiye’nin her tarafından vatandaşımız yaşıyor ve çok güzel bir birliktelik var. Ülkemize ve birbirimize sahip çıkmamız lazım. Doyduğumuz şehirleri benimserken elbette doğduğumuz yerlere de sahip çıkmamız gerekiyor. İşadamları olarak sizler geride bıraktığınız şehirlere de yatırımlar yapmalısınız” diye konuştu.“ÜLKE OLARAK ARTIK KABUĞUMUZU KIRDIK”
Programda son olarak Karaosmanoğlu bir konuşma yaptı. Karaosmanoğlu yaptığı konuşmada, “Ülke olarak artık kabuğumuzu kırdık. Eskiden dünya bankasından borç istiyorduk. Artık kimseye muhtaç değiliz. Ülke olarak artık üretiyor ve ürettiklerimizi satıyoruz. Bu saatten sonra daha güçlü olmalıyız. Bizim güçlü olmamızı istemeyenler terörü başımıza bela ederek zayıflamamızı, enerji kaybetmemizi istiyor. Bu oyunları görmemiz ve ona göre adım atmamız gerekiyor. Ekonomik ve siyasi olarak da güçlü olmalıyız. İstikrarlı olmalıyız. Sizler de işadamları olarak Türkiye’nin güçlü olması için çalışmalısınız. Bu açıdan işadamlarına büyü görevler düşüyor” şeklinde konuştu









