Gebzespor takım kaptanı Murat Yılmaz, Hereke maçına günler kala takım içi rekabet ve kendi performansı hakkında görüşlerini aktardı. Futbolcuların birbirleriyle kaynaştığını belirten kaptan, bu kaynaşma ve pekişmenin ligin başlamasıyla tepe noktasına çıkacağını söyledi. Hereke maçını kazanacaklarına olan inancını dile getiren Murat Yılmaz,” Takım olma adına önemli adımlar attık. Arkadaşlık bağımız güçlendi. Futbolcuların birbirlerine sevgi ve saygısı üst düzeyde. Bu dönemde hazırlık maçları oynadık. Skorlar önemli değil. Ne durumda olduğumuz gördük, eksikliklerimizi tespit ettik” dedi.REKABET GÜZELTakımdaki rekabet ortamına da değinen Murat, her mevkinin bir alternatifinin olduğunu, bu durumun da futbolcular arasındaki rekabeti artırdığını söyledi. Güzel bir rekabet ortamının oluştuğuna dikkat çeken ve bunun neticesinde de başarının geleceğine inandığını kaydeden tecrübeli krampon, “İyi bir kadromuz var. Her mevkinin en az 1 alternatifi var. Bu da ister istemez takımdaki rekabeti artırıyor. Rekabet güzeldir. Başarıyı getirir. Bu rekabetin içinde bende varım. Kimsenin yeri garanti değil. Formayı hak eden giyer. Ancak şunu belirtmek istiyorum, kimseye “Al kardeşim formayı sen giy” diyecek halimiz yok. Çok iyi çalıştım. İstek ve arzu üst seviyedeydi. Ligde de bu böyle olacak” diye konuştu.TARAFTAR İTİCİ GÜCÜMÜZKonuşmasının son bölümünde taraftara seslenen kaptan Murat Yılmaz, “Hereke maçında tribünleri doldurmalarını istiyoruz. Onlar bizim itici gücümüz. Biz onlarla motive olup onlarla daha da iyi oynayacağız. Hepimiz bu geminin içindeyiz. Hereke maçını Allah’ın izniyle hep beraber kazanacağız” dedi.
Gebzespor takım kaptanı Murat Yılmaz
Gebzespor takım kaptanı Murat Yılmaz 








