Kadınların katıldığı programda proje çalışmalarının devam ettiği Abdülhamit Han Camii ve Külliyesi’nin ilçeye değer katacak önemli bir proje olduğunu ifade eden Başkan Karabacak, Darıca’da her alanda çalışmaların sürdüğüne dikkat çekerek, “ilçemize kazandırdığımız her bir projede sivil toplum kuruluşlarımız başta olmak üzere tüm vatandaşlarımızın katkısı olmuştur” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 04 Ekim 2018 - 13:04
Karabacak, "Hep birlikte başardık"
Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, Abdülhamit Han Camii ve Külliyesi Yaptırma ve Yaşatma Derneği’nin düzenlediği etkinlikte ilçede devam eden projelerle ilgili bilgilendirmelerde bulundu.
GÜNDEM
04 Ekim 2018 - 13:04





