Tarifi olmayan bir mutluluk yaşadığını ifade eden Darıca Gençlerbirliği Onursal Başkanı Şükrü Karabacak, “Biz bu galibiyeti Darıca halkına armağan ediyoruz. Senelerdir arzuladığımız o şampiyonluk artık tamamen son haftaya kaldı. 90 dakika sonunda Muğlaspor karşısında galip gelip, 2. Lig’e merhaba demek istiyoruz. Mutluluğumuzun adı yok. Öyle mutluyuz ki yıllar sonra hasret kaldığımız 2. Lig’e geri döneceğiz. Futbolcu kardeşlerimin ayağına sağlık. Şimdi tüm Darıca halkını Cumartesi günü oynanacak olan şampiyonluk maçımıza davet ediyoruz. Şampiyon olduğumuz takdirde bazı sürprizlerimizin olacağının da müjdesini şimdiden veriyorum’” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 30 Nisan 2018 - 18:06
Güncelleme: 30 Nisan 2018 - 18:11
Karabacak öyle mutlu ki
10 yıldır Darıca Gençlerbirliği’ni 2. Lig’e çıkarmak için büyük uğraş veren Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, Yeni Ordu galibiyeti sonrası adeta kendinden geçti.
SPOR
30 Nisan 2018 - 18:06
Güncelleme: 30 Nisan 2018 - 18:11









