Gebzespor’un Çorlu 1947’ye mağlup olması bardağı taşıran son damla oldu. Herkes teknik ekibin istifasını beklerken, ayrılık kararı Başkan İlker Çakır’dan geldi. Çorlu maçı dönüşünde Spor Müdürümüz Emrah Erdoğan’ı arayan Başkan İlker Çakır, futbolculara tepkiliydi. Çakır, Erdoğan’a ‘Kumda oynayın’ manşetini atmışsın. Bunlar kumda da, betonda da oynayamaz. Demek ki iyi takım kuramamışız. Fazla zorlamanın anlamı yok. Yarın (bugün) yönetimdeki arkadaşlarla oturup konuşacağız. Kararım kesin, bırakacağım” dedi.SUÇLU FUTBOLCULARBaşkan Çakır’a göre kötü gidişin sorumlusu futbolcular. Çorlu maçında kaçan gollere yanan mor-beyazlı ekibin başkanı, “Futbolcu kale dibinden topu gol yapamıyorsa bunun suçlusu teknik ekip değildir. O golü hocalar değil, futbolcu atacak” dedi. Çakır, “Kaybedilmiş bir şey yok. Kocaelispor’da yenildi ?’ sorusuna ise, “Kocaelispor’un puan kaybedeceğini, hatta mağlup olacağını günler öncesinden söylemiştik. Bu iş artık bitti. Biz maç kazanamadıkça rakipler yenilse ne olur” dedi.RESMİ AÇIKLAMA TOPLANTIDAN SONRABaşkan İlker Çakır'ın yaptığı açıklamalardan sonra gözler Gebzespor yönetim kurulu toplantısına çevrildi. Başkan Çakır, "Bırakıp bırakmamam ilgili karar toplantıdan sonra belli olacak. Hayırlısı neyse o olur inşallah..." dedi. Toplantı ise 12.00'de başladı.
SPOR
Yayınlanma: 19 Ekim 2015 - 10:06
Güncelleme: 19 Ekim 2015 - 12:26
Kararını verdi: "BIRAKIYOR"
Gebzespor’un Çorlu 1947’ye mağlup olması bardağı taşıran son damla oldu. Herkes teknik ekibin istifasını beklerken, ayrılık kararı Başkan İlker Çakır’dan geldi.
SPOR
19 Ekim 2015 - 10:06
Güncelleme: 19 Ekim 2015 - 12:26









