Karaosmanoğlu mesajında, “Çocuklarımızın, evlatlarını okutmak için seferber olan anne babalarının, yurdun dört bir yanında fedakârca görevini sürdüren saygıdeğer öğretmenlerimizin emeği, karnelerle taçlandırıldı. Ancak şu unutulmamalıdır ki; karnelerde yer alan notlar tek başına bir başarı ölçüsü değildir. Ve unutmamak gerekir ki; karnenin sorumlusu hiçbir zaman tek başına çocuklarımız değildir. Bu nedenle gerek çocuklarımız, gerek velilerimiz bu ara tatil dönemini dinlenmenin yanında ikinci döneme iyi bir hazırlık süreci olarak da görmelidir. Bu duygu ve düşüncelerle düşük not getirenlere ikinci dönem daha bir karne temennisiyle tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, iyi tatiller diliyorum” dedi.
EĞİTİM
Yayınlanma: 22 Ocak 2016 - 16:36
"Karnenin sorumlusu sadece çocuklar değildir"
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, 2015-2016 eğitim öğretim döneminin ilk yarısının sona ermesi dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
EĞİTİM
22 Ocak 2016 - 16:36









