Orhan Ergür’le yollarını ayıran Darıca Gençlerbirliği, beklenildiği kulüp menajerliğine İlter Kasap’ı getirdi. Darıca’ya yabancı olmayan, 2013-2014 ve 2014-2015 sezonlarında Darıca Gençlerbirliği’nde sportif direktörlük görevinde bulunan İlter Kasap, Kulüp Başkanı Mücahit Vural ile yaptığı görüşme sonucunda transferine resmiyet kazandırdı. Kulüp tesislerinde attığı imzayla 2.İlter Kasap dönemini başlatan tecrübeli spor adamı yaptığı açıklamada, “Tekrardan çok güzel dostlara çok güzel bir camiada olmanın mutluluğunu yaşıyorum” dedi. Kasap’ın imza atmasından sonra gözler yeni teknik direktörün kim olacağına çevrildi. Kasap’ın bu doğrultuda bazı teknik adamlarla görüştüğü ve yeni hocanın en geç pazartesi gününe kadar belli olacağı belirtildi.
SPOR
Yayınlanma: 08 Haziran 2018 - 16:50
Kasap imzaladı, sıra teknik direktörde
Orhan Ergür’le yollarını ayıran Darıca Gençlerbirliği, beklenildiği kulüp menajerliğine İlter Kasap’ı getirdi.
SPOR
08 Haziran 2018 - 16:50









