Kaymakam Güler, Gaziler Günü ile ilgili yayımladığı mesajında şu görüşlerine yer verdi, “Sakarya Meydan Muharebesinin kazanılmasının ardından, 19 Eylül 1921 tarihinde Türkiye Büyük Millet Meclisince, Başkomutan Mustafa Kemal Atatürk'e 'Mareşal Rütbesi ve Gazi Unvanı' verilmiştir. Ülkemizin her karışına kanlarını akıtan, Türkiye Cumhuriyeti devletinin sonsuza kadar yaşamasının teminatı olan Gazilerimizin Gaziler Günü’nü kutlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. 19 Eylül tarihi gazi ve şehitlerimize duyduğumuz minnet ve saygının en büyük göstergesidir. Milletimiz için gazilik ve şehitlik mertebesi en yüce mertebe olarak görülmektedir. Gazilerimiz bizlere geçmişimizle gurur duyacağımız şanlı zaferler ve kahramanlıklar armağan etmişlerdir.
“ŞÜKRAN VE MİNNETLE YAD EDİYORUM”
Ay yıldızlı kutsal bayrağımızın semalarımızda özgürce dalgalanmasını, minarelerden okunan ezanlarımızı aziz gazi ve şehitlerimize borçluyuz. Ülkemizin her karış toprağında, vatanını bayrağını ve kutsal değerlerini korumak ve savunmak için en güç koşullar altında canlarını ortaya koymaktan çekinmeyen gazilerimiz, milletimizin medarı iftiharı, vatanseverliğin ve kahramanlığın yaşayan abideleridir.
Onların bizlere emanet ettiği bu kutsal vatanı bizde bizden sonraki nesillere emanet etmek şehitlik mertebesine ve gazilik unvanına ulaşmış olan tüm vatan evlatlarına karşı yapılacak en anlamlı teşekkürdür. Bu duygu ve düşüncelerle, İstiklal mücadelesinin önderi Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere mukaddes değerlerimizin muhafazası ve terörle mücadelede hayatlarını tereddütsüz tehlikeye atan gazilerimizi şükran ve minnetle yad ediyor, bu uğurda canlarını feda eden aziz şehitlerimizi rahmetle anıyorum. Hayatta olan tüm gazilerimizin Gaziler Günü'nü tebrik ediyor, kendilerine sağlıklı ve mutlu ömürler diliyorum" dedi.
“ŞÜKRAN VE MİNNETLE YAD EDİYORUM”
Ay yıldızlı kutsal bayrağımızın semalarımızda özgürce dalgalanmasını, minarelerden okunan ezanlarımızı aziz gazi ve şehitlerimize borçluyuz. Ülkemizin her karış toprağında, vatanını bayrağını ve kutsal değerlerini korumak ve savunmak için en güç koşullar altında canlarını ortaya koymaktan çekinmeyen gazilerimiz, milletimizin medarı iftiharı, vatanseverliğin ve kahramanlığın yaşayan abideleridir.
Onların bizlere emanet ettiği bu kutsal vatanı bizde bizden sonraki nesillere emanet etmek şehitlik mertebesine ve gazilik unvanına ulaşmış olan tüm vatan evlatlarına karşı yapılacak en anlamlı teşekkürdür. Bu duygu ve düşüncelerle, İstiklal mücadelesinin önderi Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere mukaddes değerlerimizin muhafazası ve terörle mücadelede hayatlarını tereddütsüz tehlikeye atan gazilerimizi şükran ve minnetle yad ediyor, bu uğurda canlarını feda eden aziz şehitlerimizi rahmetle anıyorum. Hayatta olan tüm gazilerimizin Gaziler Günü'nü tebrik ediyor, kendilerine sağlıklı ve mutlu ömürler diliyorum" dedi.





