3.Lig takımı olarak Ziraat Türkiye Kupası’na renk katan Darıca Gençlerbirliği, gruptaki 4’üncü maçında şeytanın bacağını kırdı. Geçtiğimiz Perşembe günü 3-1 yenildiği Kayserispor’u sahasında ağırlayan sarı-yeşilli ekip, Süper Lig ekibini 2-1 yenerek ilk galibiyetini hanesine yazdırdı. Takım olarak iyi bir mücadele ortaya koyan Darıca 36’da 1-0’ı buldu. Sinan ortasında önde direkte bekleyen Selçuk düzgün bir kafa vuruşuyla topu ağlara gönderdi. İlk yarının kalan dakikalarında başka gol olmadı ve sarı-yeşilli takım soyunma odasına 1-0 önde girdi. Kazanma arzusuyla dikkat çeken sarı-yeşilli ekibimiz ikinci yarıya golle başladı. 47’de gelişen Darıca atağı yine kafayla sonuç buldu. Cafercan kendisine açılan topu kafayla ağlara gönderdi. Rakibe pek pozisyon vermeyen Darıca 75’te Anıl’ın golüne engel olamadı. Geri kalan dakikalarda 2-1’lik skoru koruyan sarı-yeşilliler böylece kupadaki ilk galibiyetini elde etmiş oldu.
SPOR
Yayınlanma: 29 Aralık 2016 - 09:30
Kayseri'yi kafayla avladık
Ziraat Türkiye Kupası D Grubu’nda yer alan Darıca Gençlerbirliği, 3-1’lik yenilginin rövanşında ağırladığı Kayserispor’u 2-1 yenerek ilk galibiyetini aldı. Temsilcimiz, Süper Lig ekibini Selçuk ve Cafercan’ın kafa golleriyle yıktı.
SPOR
29 Aralık 2016 - 09:30









