Kazanma arzumuzu rakiplerine hissettiren bir futbol ortaya koyduklarını belirten Darıca Gençlerbirliği Teknik Direktörü Ramazan Silin, oyuncularını galibiyetten dolayı tebrik etti. İhtiyaçları olan bir 3 puanı hanelerine yazdırdıklarını kaydeden deneyimli teknik adam, “Hafta boyunca tüm hesaplarımızı 3 puan üzerine yapıyorduk. Kazandığım için elbette mutluyuz ama henüz kazanılmış bir şey yok. Beylerbeyispor’u yenersek bu galibiyet anlamlı olur” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 18 Ocak 2016 - 17:03
Kazanma arzumuzu rakibe hissettirdik
Niğde Belediyespor deplasmanından deplasmanından 3 puanla dönen Darıca Gençlerbirliği’nde teknik direktör Ramazan Silin, maç ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.
SPOR
18 Ocak 2016 - 17:03









