İmar ve Şehircilik Daire Başkanlığı Hafriyat ve Denetim Şube Müdürlüğü’nde çalışan personel, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’na yarışmada alınan ödülü takdim etti. Karaosmanoğlu ziyarette emek sarf ederek ödül alan çalışanlara teşekkür etti. Karaosmanoğlu “Hafriyat noktasında işini namuslu yapanın önünü açacağız. Ancak kanunların ve koyduğumuz ilkelerin dışına çıkanlara asla fırsat vermeyeceğiz. Kentin her noktası kontrol altındadır ve olmaya da devam edecek. Hafriyat atığı noktasında şehrimizin kirlenmesinin önüne geçeceğiz” dedi. İmar ve Şehircilik Dairesi Başkanı Osman Günler’in takdim ettiği ödülün töreni, İstanbul Kongre Merkezinde gerçekleştirilmişti. Törende en iyi akıllı kent teknolojisi kategorisinde ödülü “Hafriyat Bilişim ve Yönetim Sistemi” projesiyle Kocaeli Büyükşehir Belediyesi kazanmıştı. Ödülü alan Hafriyat ve Denetim Şube Müdürlüğü çalışanlarına hitaben konuşan Karaosmanoğlu, “Geçmiş yıllara rağmen hafriyatların taşınması ve denetiminde önemli mesafeler aldık. Burada kurulan sistem sizlerin gayretli çalışmasıyla oldu. Bir kez daha sizleri tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 03 Şubat 2016 - 17:19
"Kentin her noktası kontrolümüz altında''
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Dünya Şehircilik ve Kentsel Tasarım Projeleri alanında en profesyonel yarışma olan Golden City Awards‘dan ödül aldı.
GÜNDEM
03 Şubat 2016 - 17:19





