İkinci yarıya Gölcükspor galibiyetiyle başlayacaklarını kaydeden Yılmaz, “Hedefimiz ilk 5, yani Play-Off. Alt tarafla bir işimiz yok. Biz, puan tablosunun üst tarafıyla ilgileniyoruz. Bu takım sezon sonunda ilk 5’in içinde olacaktır. Taraftarımız yeter ki bize güvensin, her zaman destek versin. Biliyorum ikinci yarıda nasıl bir takım görecekler, merak ediyorlar. Onların istedikleri şekilde bir takım olacağımızın garantisini veriyorum. İstek ve azmi üst seviyede bir takım kimliğiyle 10 Ocak’ta huzurlara çıkacağız. İlk yarı taraftarımızı çok üzdük. İkinci yarıda bizimle yine gurur duyacaklar. Arzu ettikleri takım geri dönecek. Buna çok az kaldı” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 01 Ocak 2016 - 16:15
Kesinlikle ilk 5'in içinde olacağız
Darıca Gençlerbirliği’nin golcü ismi İbrahim Yılmaz, ilk yarının beklenildiği gibi geçmediğini fakat ikinci yarının kendileri için çok farklı olacağını söyledi. Başarılı golcü, “Darıca G.B. her zaman hedef takımı olmuştur, küçük hedefler peşinde koşmamıştır. Bu takım, sezonu kesinlikle Play-Off’un içinde bitirecektir. Bundan kimsenin şüphesi olmasın” dedi.
SPOR
01 Ocak 2016 - 16:15









