Çalışma Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, 1 Ocak itibarıyla kıdem tazminatına geçilecek diye bir düzenleme olmadığını söyleyerek, "Fonun kurulmasıyla ilgili çalışmalar var. 1975'te de kıdem tazminatı fonunun kurulması önerilmiş. 41 yıllık bir konu. 2017'de çözebilirsek, 41 kere maşallah demeyi arzu ediyoruz" dedi. Bakan Müezzinoğlu, önümüzdeki 2-3 ay içinde tarafları ortak noktalarda buluşturabilmeyi amaçladıklarını kaydetti..
EĞİTİM
Yayınlanma: 17 Kasım 2016 - 08:39
Kıdem tazminatı 2017'de tamam.
EĞİTİM
17 Kasım 2016 - 08:39










çok uzadı bu konu bir an önce çözülmeli