1.Küme C Grubu’nda mücadele veren Kirazpınarspor’da güzel günler yakın. Ligdeki suskunluğunu deplasmanda elde ettiği farklı Yenidoğan Serdar galibiyetiyle bozan yeşil-mavili ekip şimdi çıkış arıyor. Cumartesi günü Şekerpınar Gençlerbirliği ile karşılaşacak olan Kirazpınar’da hedef mutlak 3 puan olarak belirlenirken, yeşil-mavili oyuncular Yenidoğan Serdar galibiyetiyle kendilerine geldiklerini ve bu haftaki Şekerpınar maçını da kazanarak çıkışa geçeceklerini ifade ettiler. Cumartesi günü Metin Oktay Stadı’nda oynanacak müsabakanın başlama saati 17.00 olarak belirtildi.
SPOR
Yayınlanma: 26 Ekim 2016 - 14:01
Kirazpınar çıkış istiyor
SPOR
26 Ekim 2016 - 14:01









