Gebzespor’da 13 Temmuz’da başlayan ilk etap çalışmalarının Gebze ayağı 19 gün sürdü. Genel olarak Alaettin Kurt Stadı’nda dayanıklılık üzerine çalışmalar gerçekleştiren Menekşe’de futbolcuların performansı teknik direktör Cengiz Demir’i memnun bıraktı. Aşırı sıcaklara rağmen özverili çalışmalarıyla dikkat çeken futbolcular, 19 günlük yorucu geçen çalışma periyodunun ardından verilen 2 günlük izini kullanmak üzere memleketlerini gitti. Bu sabah yapılan idmanın ardından kulüp tesislerinden ayrılan futbolcular, 13 Ağustos’ta Kızılcahamam’da toplanmak üzere Gebze’den ayrıldılar.TURHAN: İYİ ÇALIŞIYORUZGebzespor yönetim kurulu üyesi Mustafa Turhan, ilk etabın çok iyi geçtiğini, tüm takımın aşırı sıcaklara aldırış etmeden arzulu bir şekilde çalıştığını kaydetti. Turhan, takımın Kızılcahamam kampında seviyeyi artırarak daha iyi noktalara geleceğini söyledi.
SPOR
Yayınlanma: 10 Ağustos 2016 - 14:40
Kısa bir mola
BAL temsilcimiz Gebzespor, ilk etabın son çalışmasını bu sabah Alaettin Kurt Stadı’nda yaptı. Teknik Direktör Cengiz Demir, idman sonrası futbolculara 2 gün izin verdi. Takım, 13 Ağustos cumartesi günü Kızılcahamam kampına başlayacak.
SPOR
10 Ağustos 2016 - 14:40









