Kamu kurum ve kuruluşlarında görevli memur, sözleşmeli personel, geçici personel ve hizmetlilerin kışlık kıyafet uygulaması 16.09.2016 tarihinde başlıyor.Buna göre; 16 Eylül 2016 tarihinden itibaren bürolarda görevli bayan ve erkek personel kılık kıyafet Yönetmeliği ve bu konudaki Başbakanlık Genelgesine uygun kılık-kıyafetle çalışabileceklerdir.Resmi elbise (üniforma) giymek zorunda olanlar, ilgili kurum ve kuruluşun özel yönetmeliklerinde belirtilen usul ve esaslara tabidir.
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Eylül 2016 - 13:39
Kışlık kıyafet uygulaması başlıyor
GÜNDEM
15 Eylül 2016 - 13:39





