Aile Okulu projesi kapsamında gerçekleştiren programların 4. haftasında bu kez Davranış Bilimleri Uzmanı Şengül Yiğit katılarak, ‘Ailede Bütçe Yönetimi’ konulu seminer verdi. Şefik Postalcıoğlu Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen seminere KO-MEK birim sorumlularının yanı sıra çok sayı da kursiyer katıldı. KO-MEK kursiyerlerinin katıldığı seminer oldukça samimi bir havada gerçekleşirken kursiyerler anlatılanları dikkatlice dinleyerek tek tek not aldı. Ailede bütçe yönetimi konusunda katılımcılara eğitim veren Yiğit, ev ekonomisinde en az yüzde 25 tasarruf için neler yapılması gerektiğini anlattı. “Ütüyü parça parça yapmayın, bulaşığınızı ayrı ayrı yıkamayın’’ uyarısında bulunan Yiğit, gereksiz sanılan tasarrufların zamanla birikerek aile ekonomisine yüzde 25 katkı yaptığını ifade etti. Evde tasarruf yapmanın yollarını anlatan Yiğit, “İhtiyacınızdan fazlasını almayın. Aldığınız ürünün hevesi parasını ödeyene kadar, ödedikten sonra o heves geçiyor. Almak isteyip de alamadıklarınızı tasarruf olarak düşünün’’ yorumunu yaptı.
EĞİTİM
Yayınlanma: 22 Kasım 2015 - 14:42
KO-MEK'ten ev ekonomisi semineri
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Meslek ve Sanat Eğitimi Kursları (KO-MEK) ‘Aile okulu’ projesiyle toplumun ve aile yapısının korunması için başlattığı eğitimlerde 4. haftaya girildi.
EĞİTİM
22 Kasım 2015 - 14:42









