Saygınlar Kulübü'nde üyeler, güne tansiyon ve şeker ölçümü gibi temel sağlık kontrolleriyle başlarken, gün içinde uzmanlar eşliğinde fiziksel egzersiz programlarına katılabiliyor. Merkezde ayrıca diyabet, sağlıklı beslenme gibi konularda bilinçlendirici seminerler ve sağlık eğitimleri de düzenleniyor. Sosyalleşmenin ön planda tutulduğu kulüpte, üyeler için gazete ve kitapların yer aldığı bir okuma köşesi, satranç ve tavla gibi akıl oyunları alanları bulunuyor. Ücretsiz çay, kahve ve simit ikramları eşliğinde sohbet etme imkanı bulan üyeler, el sanatları atölyeleri, müzik dinletileri ve kültürel geziler gibi birçok etkinliğe de katılabiliyor. Merkez ayrıca, Kocaeli'nin tarihi ve kültürel yerlerine geziler de düzenliyor.
"YAKLAŞIK BİN 300 ÜZERİNDE ÜYEYE SAHİP"
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı'na bağlı olarak görev yapan ve Saygınlar Kulübü'nün sorumlusu olan Veysel Oti, kulübün kuruluş amacı ve faaliyetleri hakkında konuştu. Oti, "Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın teşrifleriyle Saygınlar Kulübü'nü 22 Nisan'da hizmete alındı. Saygınlar Kulübü, yaklaşık bin 300 üzerinde üyeye sahip. Burası Aktif Yaşlanma Merkezi olarak hizmet veriyor. Hem kültür sanat etkinliklerine hem de sağlıklı yaşam etkinliklerine yoğunlaştık. Amacımız, üyelerimizin aktif ve sağlıklı yaş alabilecekleri, bir araya gelip kaynaşabilecekleri bir alan oluşturmaktı" dedi.
"PAZAR GÜNLERİ TORUNLARLA BİR ARAYA GELİYORUZ"
Saygınlar Kulübü'nü 6 topluluğa ayırdıklarını ifade eden Oti, "Torun topluluğu, sağlıklı yaşlanma topluluğu, kültür sanat topluluğu, yeşil sevenler topluluğu, beş çay topluluğu ve akademi topluluğu var. Akademi topluluğunda üyelerimizle kitap okuyor, tahliller yapıyoruz. Belirli günlerde hocalarımız gelip ‘Maziden Atiye' etkinlikleri düzenliyor. Torun topluluğunda pazar günleri torunlarla bir araya geliyoruz. Çocuk gelişimci eşliğinde etkinlik yapıyoruz. Amaç kuşak farkından doğabilecek iletişim sorunlarını önlemek" ifadelerini kullandı.
"YAKLAŞIK BİN 300 ÜZERİNDE ÜYEYE SAHİP"
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı'na bağlı olarak görev yapan ve Saygınlar Kulübü'nün sorumlusu olan Veysel Oti, kulübün kuruluş amacı ve faaliyetleri hakkında konuştu. Oti, "Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın teşrifleriyle Saygınlar Kulübü'nü 22 Nisan'da hizmete alındı. Saygınlar Kulübü, yaklaşık bin 300 üzerinde üyeye sahip. Burası Aktif Yaşlanma Merkezi olarak hizmet veriyor. Hem kültür sanat etkinliklerine hem de sağlıklı yaşam etkinliklerine yoğunlaştık. Amacımız, üyelerimizin aktif ve sağlıklı yaş alabilecekleri, bir araya gelip kaynaşabilecekleri bir alan oluşturmaktı" dedi.
"PAZAR GÜNLERİ TORUNLARLA BİR ARAYA GELİYORUZ"
Saygınlar Kulübü'nü 6 topluluğa ayırdıklarını ifade eden Oti, "Torun topluluğu, sağlıklı yaşlanma topluluğu, kültür sanat topluluğu, yeşil sevenler topluluğu, beş çay topluluğu ve akademi topluluğu var. Akademi topluluğunda üyelerimizle kitap okuyor, tahliller yapıyoruz. Belirli günlerde hocalarımız gelip ‘Maziden Atiye' etkinlikleri düzenliyor. Torun topluluğunda pazar günleri torunlarla bir araya geliyoruz. Çocuk gelişimci eşliğinde etkinlik yapıyoruz. Amaç kuşak farkından doğabilecek iletişim sorunlarını önlemek" ifadelerini kullandı.









