Pazar günü Sultangazi ile 3.Lig’e yükselme Play-Off final maçında karşılaşacak olan Kocaelispor, maçın oynanacağı Eskişehir’e yarın gidiyor. Sabah karayolu ile Eskişehir’e hareket edecek olan yeşil-siyahlılar 3 gün boyunca kentin iklimine alışmaya çalışacak. 5 yıldızlı Turunç Otel'de konaklayacak olan Kocaelispor’da Başkan Bahri Yavuz ve yöneticiler Cumartesi öğleden sonra Eskişehir’e hareket edecek.
SPOR
Yayınlanma: 20 Nisan 2016 - 16:01
Kocaelispor yarın Eskişehir'e gidiyor
SPOR
20 Nisan 2016 - 16:01









