İzmit Körfez geçiş köprüsünün son tabliyesi monte edildi. Köprünün son tabliyenin montajı dolayısıyla düzenlenen törene, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Ahmet Davutoğlu ile bakanlar katıldı. Kocaeli ve Gebze protokolü de tören alanında yerini aldı. Törende Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Ahmet Davutoğlu ve Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile birlikte köprünün son tabliyesinde cıvataları sıkarak sembolik olarak iki tarafı birleştirdi. Erdoğan buradaki konuşmasında Mimarlar Odası’na yüklenerek, “Adı mimar, mühendisler odası; işleri güçleri ne biliyor musunuz? Bir yerde abide yükselecek, onu durdurmak için yargıya gitmek. İşleri güçleri bu. Her yargıya gidişlerinden eli boş dönerler. Ama dertleri inşa etmek değil yıkmak” dedi. Erdoğan ayrıca, “Önce haktan sonra halktan aldığımız güçle projelerimizi hayata geçireceğiz. Şimdi köprümüzün adını açıklıyoruz. Adını Osman Gazi Köprüsü koyalım dedik. Buralar zaten Osman Gazi'den bize miras değil mi?" diye konuştu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 22 Nisan 2016 - 16:55
Köprünün adı; Osman Gazi!
Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başbakan Davutoğlu, İzmit Körfez Geçişi Son Tabliye Yerleştirme ve İstanbul-İzmir Otoyolu Yalova Altınova-Bursa Gemlik bölümünün açılış törenine katıldı.
GÜNDEM
22 Nisan 2016 - 16:55





