Maç kazanamamış olmanın verdiği özgüven eksikliğini 3-1’lik Arnavutköy galibiyetiyle gideren Gebzespor, sezon başında koyduğu şampiyonluk hesaplarına yeniden başlıyor. Lige havlu atmadığını Edirne’deki mücadele gücü yüksek futboluyla gösteren ve ilk galibiyetini de Arnavutköy’ü yenerek elde eden Gebzespor’da herkes gelecek adına umutlu. Çarşamba günü Lüleburgaz ile oynayacağı erteleme maçının hazırlığını bugün saat 11.00’de gerçekleştiren Menekşe’de yönetici Mustafa Turhan, Arnavutköy galibiyetinin ileriye umutla bakmalarını sağladığını söyledi.HEDEFİ VURMAK İSTİYORUZLüleburgaz ile oynayacakları maçtan da galibiyetle ayrılmak istediklerini kaydeden Turhan şöyle konuştu;"Lüleburgaz karşılaşmasından alınacak galibiyet takımdaki güveni daha da artıracaktır. Oynayacağımız birçok maç var. Elde ettiğimiz bu gidişatı önümüzdeki haftalarda oynayacağımız maçlara yansıtmamız halinde iyi bir seri yakalamış oluruz. Sezon başında koyulan hedefi vurmak istiyoruz. Bu köprünün altından çok daha sular akacak” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 16 Kasım 2015 - 17:08
Güncelleme: 16 Kasım 2015 - 17:12
Köprünün altından daha çok sular akar
Sıkıntılı günleri Arnavutköy’ü 3-1 yenerek geride bırakan Gebzespor’da yüzler gülüyor, geleceğe umutla bakılıyor. İstanbul temsilcisi karşısında moral depolayan Menekşe, çarşamba günü Lüleburgaz ile oynayacağı erteleme maçını kazanarak seri yakalamak istiyor.
SPOR
16 Kasım 2015 - 17:08
Güncelleme: 16 Kasım 2015 - 17:12









